Dungeon stop / pauza na lvl 350/370 -470/480
Dungeon stop / pauza na lvl 350/370 -470/480
Zdravím tentokrát se vám budu snažit v shakes a fidget popsat dungeon stop zkratka je DS. Musela jsem, ale poprosit o pomoc, protože takto jsem to nehrála zatím nikdy a ten můj pokus moc nevyšel nemám na to trpělivost a jak skáču ze světa do světa, tak jsem stejně něco lohla, takže mi to bylo vysvětleno a tímto to posílám dále, ač jsem na to lopata. Já to asi takto hrát nebudu ono to docela trvá i houbař to jede x měsíců, ač využije vše dostupné.
Pro rychlé shrnutí je důležitě klikat 320 hospodu, klikat max kolo štěstí každý den, mít postavené budovy v pevnosti předně akademii na expy a v podsvětí na max adventuromat a nechat ho plnit do úplného maxima, než ho vyberete a co nejvíce vystavět důl na zlato. Někdo kvůli zbytečnému lvl up ani nevybere tuto odměnu z kalendáře. To je v kostce, pro ty co nechtějí číst :D
DS je pro každého trochu na jiném lvl záleží, co chcete nechat zavřený a pak to vypráskat. Odhadovaný lvl je tedy plus mínus 350/370 - 470/480 lvl je pauza od podzemek. Někdo to nechá déle a nebo začne o pár levelů dříve.
Nejdřív vysvětlím, proč to tak někdo hraje. Důvod je jednoduchý od určitého lvl budete, pro změnu přicházet o expy v procentech, takže před tou hranicí se ty podzemka pomlátí a naroste vám level, kdy tu hranici trochu přeskočíte a vyhnete se tedy ztrátě expů o něco déle, než ostatní. Takový skok třeba o 30 levelu vám ušetří dost expů, o které by jste jinak přišli plněním úkolů v hospodě / expedice. Já třeba na lvl 650+ dostávám drobky :D které jsou tak na lvl 150. Ono se to prostě zase vrací, jakoby zpět do plenek. :D
DS se končí při akci u čarodějnice, kdy jí můžete do kotle házet všechno trochu to vyřeší problém s místem v inventáři a získáte o dost víc zlata, než klasickým prodejem a při legendárním podzemku. Tyto dvě věci by to mělo splňovat, protože tam dostanete lepší epiky a legend epiky. Platí pro ECO hráče i pro houbaře.
Nehoubaři tomu se to prý moc nevyplatí z hlediska času na tom zůstane trčet dost dlouho, i kdyby jel třeba víkendy 320 nemá to nijak velký efekt a naopak se dost zdrží, za to ECO a houbař to je něco jiného.
Pak tu máme tedy ECO to se jede úspornější režim, než houbař. Znamená to jet každý den 320 a mít v pevnosti akademii na 20, aby z toho šlo co nejvíc expu, pak ještě útoky v aréně, které vám taky nahodí expy, takže to vyžaduje čas a trpělivost. Na to já vůbec nehraju :D Samozřejmě by bylo fajn sledovat reklamu a točit kolem u abavuvy každý den maximum, ale není podmínkou, protože buď musíte mít čas na puštění reklam nebo houby, což není úspora pro Eco hráče, nebo našetřeno hodně mincí, už dopředu. Točit kolo štěstí znamená vytočit expy, zlato a houby to jsou takové ty hlavní body mimo ovoce pro mazlíky, které kvůli DS potřebujete.
Taky to znamená oslabenější postavu, protože příjem zlata bude menší, než to vymlátíte. Vyplatí se aspoň pomalu zvedat hydru, aby jste měli i nějaké dobré odměny od kejklíře a pokud možnou se je snažit splnit.
Další užitečná věc je, že když začnete mlátit tornádo napadá vám plno věcí, které naházíte čarodějnici do kotle, takže získáte zlato a do wc házíte drahokam, který mimo epiku dává nejvíce many. Ono teda budou i ty epiky a jak budete mít větší úroveň bude těžké rozhodnout se, co si nechat a co zahodit, proto doporučuji i dostatek místa v inventáři, ale je fakt že většinu vyhodíte z důvodu, že z podzemka vám větší epik stejně nepadne, vždy to je pro daný lvl.
Pro oba jak eco tak houbaře to chce nazvedat pevnost/ rytíře aspoň na 15 a ubikaci na 15 a pak dorovnávat na střídačku pevnost a akademii na 20 akorát ECO to bude dělat déle, než houbař, ten si to přeskáče a bude to mít dřív. A taky občas pokladnici kvůli místu.
Taky je dobré pro kohokoliv využívat twitch odměny., návod jak propojit a mít odměny je v jiném článku zde na blogu stačí ho najít.
HOUBAŘ má prakticky to samé co ECO, ale kolo štěstí točí většinou za houby. Může si nazvedat v pevnosti důležité budovy, tak, aby z toho okamžitě měl výhody. Hlavní bod pro houbaře je, že si naleveluje vše rychleji, jako třeba hydru, pevnost, podsvětí, útoky v aréně atd. čím víc do toho narve tím lepší to má pak na konci při vymlácení podzemek a v legendárním podzemku. Vymění třeba i celou zbroj za legend epiky. Může si i urychlit runy na věci, aby to měl pak kompletně vytuněný, což ECO nedělá, když šetří houby.
Je tedy potřeba co nejvíce využít expy z úkolů, denních misí, akademie, adventuromatu, kde našetříte touhu, až po okraj a pak to celé vybere, arénu, kde je za boje bonus expu, točit kolem štěstí (lze i za sledování reklam točit kolem, nebo přeskočit úkol za reklamu, či změnit zboží v obchodech za sledování reklam. ) a dalších. Od lvl 393 se expy snižují s každou další úrovní, ale podzemka to mají pevně stanoveny a nikdy z nich víc nedostanete ani při eventu atd. Sice to není úplně potvrzené, ale mělo by pak jít o rychlejší postup hrou a dosažení lvl 500 v kratším čase, ovšem oslabíte si atributy, než to zase nahoníte nejlépe hrou na goldy.
Jiný názor na strategii DS :
Výhody:
Další výhodou je, že během přestávky ušetříte spoustu houbiček, protože nemusíte vylepšovat svůj vybavení, a později můžete porazit mnoho podzemek zdarma, když si to pěkně načasujete. Díky tomu je tato strategie ještě lepší pro hráče s nízkými výdaji. Funguje také pro f2p hráče.
Důležité věci, které je třeba mít na paměti
Ds je pokročilá strategie, měli byste vědět, co děláte.
V současné době doporučovaný Ds od úrovně 370 - 470 trvá přes 15 měsíců. To by vás mohlo začít nudit a mohli byste ztratit motivaci, protože hra se bez dungeonů může stát monotónní.
Pokud víte, že jste trpěliví, můžete začít Ds o něco dříve než na 370, ale také byste ho pak měli ukončit později než na 470.
Od začátku Ds do 393 dočasně ztratíte nějaké xp, abyste později ještě rychleji získali xp zpět. To znamená, že pokud ukončíte dungeon pauzu příliš brzy, můžete dokonce celkově ztratit xp. KDYŽ ZAČNEŠ URČITĚ TO NEPORUŠUJ.
Oproti hráčům, kteří stále postupují v dungeonech, získáte úrovně kolem 5-10 a ztratíte statistiky, protože jste hráli na nižší úrovni. Jde o to, že tento deficit statistik poté doženete, protože můžete hrát za zlato.
. Platí pravidlo, že délka pauzy po 393. úrovni musí být alespoň dvakrát delší úrovní. Například pauza zahájená na 360. úrovni by měla trvat alespoň do 459. úrovně.
(393 - 360 = 33 a 459 - 393 = 66)
Pokud si nejste jisti, že vydržíte být tak dlouho trpěliví, začněte ds na 393. úrovni. Pak ho můžete kdykoli ukončit a jen mlátiit dungeony, aniž byste o něco přišli.
Pokročilé tipy
V dungeonech Light World a Loop Of Idols získáte záznamy do alba a tím i malý bonus xp, takže je můžete zkoušet o něco déle. Například pokud byste chtěli začít ds na úrovni kolem 370, uložte si Shadow World + Twister od 360 a Light World + Loop Of Idols od 380 úrovně.
Experimentální simulace naznačují, že 350 – 463 pauza je nejrychlejší cesta na 500. úroveň a 320 - 544 pauzaje nejrychleji na 600. lvl. To se však nedoporučuje, pokud nehrajete výhradně kvůli rekordům. Ds 370 lvl je jen o 8 dní pomalejší na lvl 500 než Ds 350 a tato malá výhoda xp neospravedlňuje množství zlata, o které přijdete.
Není nutné dohánět všechny staty hned, level také posílíte pomocí poškození zbraní, hp a předmětů.
No, tak se v tom plácejte já se jdu natáhnout :D a klikat jako vždy klasicky bez pauzy a blbého DS :D
 
 
Komentáře
Okomentovat
Děkuji za komentář :)