Kouzla a čáry 1.díl

Kapitola :KNIHY

Druhý den ráno
V učebně magie…

Kakashi: Je vidět, že jste oba odpočatí takže můžeme začít s vyučováním. Nejdřív bych vám
měl asi říct, že kouzla jako taková se skládají z vaší energie, pokud jste unavení
nepovede se vám ani to nejjednodušší kouzlo. Další věc je, že někteří kouzelníci
chtějí využívat moc například k pomstě, mam pro to jedno varování, když to nevyjde
všechno se otočí proti vám. Další důležitá věc je uvědomit si jak silné kouzlo chcete
použít, pokud je nad vaše zásoby energie můžete v lepším případě zemřít.
Naruto: A co v horším případě mistře?

Kakashi: Můžete za živa trpět a být mučeni každou minutu po zbytek vašeho života.
Naruto: Aha. To jsem se neměl ani radši ptát.( a díval se na mistra se strachem v očích)
Sasuke: Mistře co zanechat toho dlouhého proslovu a snažit se nás něco naučit?
Kakashi: No v první řadě se musíte naučit alespoň základní zaklínadla, až je budete znát
nazpaměť a pak teprve si to pod mým dohledem můžete vyzkoušet.
Sasuke: Tak nám je řekněte ať můžeme začít kouzlit.
(Kakashi mávl rukou a na lavici před učni se objevili dvě obrovské tlusté knihy.)
Kakashi: Až se naučíte prvních dvacet stran tak o tom začnu uvažovat.
Naruto: To snad nemyslíte vážně mistře! Já si i tak nic nepamatuju a mám se naučit dvacet
stran z téhle knihy, kterou ani neunesu.
Sasuke: Seš slaboch, když neuneseš jednu větší knížku!
Kakashi: Sasuke když se chováš takhle tak poneseš obě dvě k vám do pokoje a nechci slyšet
nějaké protesty jasné!
(Kakashi se mírně usmíval, aby na něm nebylo vidět jak dobře se baví, když se kluci hašteří.)
Naruto: To nemusíš ponesu si tu svoji jo.
Sasuke: Nechci pomoct já je vezmu, když ty seš jak vrabec.
(Naparoval se, ale jak chtěl zvednout obě knihy ani je nenadzvedl jako by přirostli ke stolu a ani se nehnuli)
Kakashi: Musíš vzít jen tu svou ať se ti to líbí nebo ne, nikdo jiný se jí nesmí dotknout bez tvého souhlasu. Jinak se ani nehne, přečti co je na té vrchní napsáno.
Sasuke: Kniha všech kouzel a zaříkání, nej orp Sasuke.
Kakashi: Vidíš zkus jí zvednout.
Sasuke : To jsem z toho blázen a není ani těžká jak jsem si původně myslel.
Naruto zkus vzít tu svou.
Naruto: Máš pravdu ani necítím, že něco držím.
Kakashi: Jsou začarované tak, aby je nikdo neodnesl a hlavně, aby v nich nikdo jiný nemohl číst, schválně Sasuke zkus otevřít Narutovu knihu.
Sasuke: Jo jde otevřít, ale stránky jsou prázdné.
Naruto : Co to povídáš já tam vidím napsané kouzlo. Jak se proměnit v mouchu.
K čemu mi takové zaklínadlo bude?

Kakashi: Mě například jednou tohle zaklínadlo zachránilo život. Potřeboval jsem rychle zmizet a tak jsem se proměnil a nikdo si mě nevšiml, v klidu seděl na okně a vyslechl co potřeboval a pak v klidu vylít oknem, když jsem byl dostatečně daleko proměnil jsem se zpátky do lidské podoby.

Sasuke: To vám nezbaštíme!!!
Naruto: Takový jednoduchý kouzlo přece každý odhalí.
Kakashi: Právě, že si spíš nikdo nevzpomene. ( a ušklíbl se, když na to vzpomínal)
Tak si vezměte knihy a hurá do učení, později se na vás dojdu podívat.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Seznam nových eventů komplet info

MAZLÍČCI tabulka komplet info

Aktualizace a Hellevator novinka