Vzpomínání

Myšlenku na tebe, chtěl bych si uchovat,
nikdy nezapomenout, vždycky vzpomínat,
na naše místo, budu častokrát chodívat,
když na to vzpomenu, musím se usmívat.


Co všechno jsme spolu zažili,
s týmem jsme se snažili,
dokonce jsme proti sobě soupeřili,
po čase jsme se stali přáteli.

Stále na tebe myslím, nezapomínám,
že si můj přítel to si uvědomím,
až když je pozdě, z vesnice odcházím.

Ty to však nikdy nezjistíš, co jsem ti chtěl říct,
nezbylo mi nic jiného, než od tebe utýct,
když po letech vracím se, běžíš mi vstříct,
při setkání, radostí ti zčervenala líc.

Naše shledání, ztvrdili slzy,
řekl jsi všechno mě mrzí,
odpustilo mi tvé srdce ryzí,
v dálce dva přátelé mizí.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Seznam nových eventů komplet info

MAZLÍČCI tabulka komplet info

Aktualizace a Hellevator novinka