Kouzla a čáry 4.díl

KDO JE KAKASHI??

V jídelně

Kakashi: Konečně takže se můžeme pustit do jídla. (tlesknul a snídaně se objevila
naservírovaná na stole)
Naruto: Dobrou chuť mistře a Sasuke. (jen přikývli a dali se do jídla)
Sasuke: Mistře co budeme dnes dělat?
Kakashi: Chci vyzkoušet Naruta a tebe jak jste pokročili, berte ten včerejšek jako ponaučení,
že kouzla nejsou na hraní!
Sasuke: Já, ale nic nezkoušel, vážně!
Kakashi: Fakt a co ta myš, co čmuchala po domě?
Sasuke: Jak to víte, Naruto ty si mu to vykecal!
Naruto: Cože neměl jsem kdy celou dobu sem se učil kouzla a nevylezl z pokoje! (naježili se
mu vlasy).

Kakashi: Nic mi neřekl, ale jak bych vám to vysvětlil, že nemáte zapírat a hlavně lhát. Zkrátka
já vím o všem co se na celém hradě děje a koukejte vstávat půjdem si vyzkoušet co
umíte.
Sasuke: To není možný, si děláte srandu, nikdo nemůže uhlídat všechno a je to tady obrovské
mistře!
Naruto: Sasuke ty asi nevíš, že se učíš od nejlepšího mága, který kdy žil, náš mistr
dokáže cokoliv.
Kakashi: Sic mi to lichotí Naruto, ale pořád nacházím nové věci a kouzla, která se učím a
nebo se snažím rozluštit jejich použití a rozsah napáchaných škod.
Sasuke: Co? (V očích měl hned několik otazníků a nemohl věřit vlastním uším, nechápal o
čem se to baví, připadal si jako páté kolo u vozu).

Proč to Naruto říká, přeci nemůže uvěřit všemu co slyší. Kdo je vlastně mistr Kakashi, snažil si vzpomenout na jména všech mocných kouzelníků, ale to mistrovo tam rozhodně nebylo. Jedině, že by své jméno skrýval, aby se nikdo nedozvěděl, kde teď zrovna je, jiné vysvětlení Sasukeho nenapadlo.

Naruto snad ví pravé jméno mistra a mě nic neřekl ? Uvažoval Sasuke a vůbec neposlouchal hovor mezi Kakashim a Narutem, protože to nemohl vytěsnit z hlavy. Budu se muset asi zeptat přímo, ale co když se mistr urazí a nebo mám počkat, až se vrátíme do pokoje a pak na Naruta uhodit, ať mi to prozradí, ale kdyby to náhodou mistr zjistil, tak mě potrestá a já jinám nechci. Konečně si to dal všechno dohromady, ale zvědavost byla silnější.

Kakashi: Proto mi dali tuhle přezdívku.
Naruto: To je skvělí, tenhle příběh jste mi ještě nevyprávěl mistře. Co ty na to Sasuke, to je
bomba viď.
Sasuke: O čem jste se to bavili, já se omlouvám, ale byl jsem mimo.
Kakashi: Mluvili jsme o mé přezdívce v kouzelnickém světě.
Naruto: Ty seš pako Sasuke máš možnost zeptat se mistra na co chceš a ani nevíš jaký je to
skvělí čaroděj!
Kakashi: Naruto moc nepřeháněj, od těch dob uběhla spousta času, teď už jen vzpomínám.
Sasuke: Mistře a jak jste se tedy jmenoval?
Naruto: Já se snad picnu.
Kakashi: Je vidět, že jsi byl až moc zamyšlený. Moje pravé jméno je…..
Skřítek: Rychle pane utočí na hlavní bránu.
Kakashi: Povím ti to jindy Sasuke, teď běžte oba nahoru a nevystrkujte ani nos.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Seznam nových eventů komplet info

MAZLÍČCI tabulka komplet info

Aktualizace a Hellevator novinka