Soused Benny


Věnovano nej. cvokovy Bennymu na přání. Doufám, že se to dá číst a příště ti nic nepíšu :D


Benny seděl na houpací židli a kochal se přírodou. Klid okolo domu ho tak nadchl, když se od někud ozval zvuk bubnu. Donutilo mě to vylézt ze svého úkrytu a jít se podívat ven a zjistit, který blbec ruší tak krásný den. Na zápraží, když otevřel dveře to znělo jako šílený randál než nějaký bubnování. Benny se rozhodl jít na sousedův pozemek, aby se dozvěděl co se to zas děje. Jako by odpověď znal, už dopředu. Nesnášel Dana od doby co se přistěhoval hned vedle. Už od první chvíle, kdy byl Benny pozdravit nového souseda oba věděli, že budou brzo problémy. Benny obešel svůj dům a mířil si to na Danův dvůr odkud slyšel rámus. Soused seděl na jakési stoličce s divně zakřivenýma nohama. Jak na tom může sedět a nespadnout pomyslel jsem si a zkoumal jsem pohledem divné nástroje nebo co to vlastně bylo kolem něj. "Zdravíčko Dane co to tady provádíte?" Zeptal se Benny zvědavě a z hraným úsměvem se snažil přijít na to k čemu to slouží.

"Aaa to jste vy." Dan se znuděně koukal do nějakých papírů a mě ignoroval a až po chvíli dodal. "Snažím se zahnat nudu, tak se pokouším naučit hrát na sestavu popelnic a hrnců.Zní to docela dobře ne?" Ptal se na můj názor a na ukázku praštil do hrnce, který odletěl asi o metr dál a vydal dunivý zvuk pak zkusil jednu ze zavěšených pokliček a všechno se začalo bortit jako domeček z karet. Se řinčivým dopadem spadla celé řada poklic od nejmenší po největší a koulely se až ke schodům, které vedli zřejmě do sklepa. Takovej rámus, až jsem si zacpal uši. To se nedalo poslouchat. Asi po pěti minutách jsem si zkusil odkrýt dlaň z ucha a ejhle bylo ticho jako v hrobě. Dokonce takové, až jsem se lekl, že nenáviděný Dan odešel a zůstal jsem na dvoře sám. Konečně jsem se opovážil otevřít oči a viděl ho přikrčeného za jedním velkým hrncem a stejně jako já měl zacpané uši. Ani si nevšimli, že na dvorek přišel někdo další, nečekaný pro Bennyho neznámí.

"Co to tady zas provádíš?" Ozvalo se nám za zády a oba jsme se otočili k vrátkům do zahrady kde stála nějaké dívka. Benny se nemohl vynadívat jaká nymfa se tu objevila, ještě nikdy jí tady neviděl. Dívka měla krásnou štíhlou postavu. Blond vlasy jí spadaly a překryly modré jiskrné očí. Dan se nejdřív vysoukal z poza hrnce, než odpověděl a Benny ten stál zaraženě na místě a nebyl schopný ničeho. "Zabíjím čas než se uráčíš jednou přijet na návštěvu." Zlobil se, ale v zápětí se mu na tváři rozlil úsměv. Přešel k blondýně a objal ji. "Tak co tomu říkáš líbí se ti tady?" Rovnou se vyptával a Bennyho, který vypadal, že už tam stojí odjakživa vytesaný z kamene si vůbec nevšímal. Dan nechtěl, aby se někdy tyhle dva poznali, ale jak je vidět ničemu se nedá zabránit. Přesně si pamatoval, když jeho dcera popisovala vysněného frajera v kožené bundě. Benny vypadal přesně podle jejích snů, ale né podle Danových.

Dan se snažil udržet křečovitý úsměv, ale kdyby mohl, Bennyho by vynesl v zubech za vrata. Místo toho se musel snažit, aby brzo nevybuchl. Nina pokukovala po Bennym už pár minut a tak nezbylo Danovy nic jiného, než je představit. Povzdychl si a kousl do toho kyselého jablka. "Benny tohle je moje dcera Nina. Zlatíčko tohle je můj soused Benny." Chvíli bylo ticho než se odvážil někdo promluvit. "Těší mě tatínek mi o vás párkrát vyprávěl." Usmála se, protože si dobře pamatovala jak si na něj pořád táta stěžoval. Jako malý kluci pomyslela si a čekala co řekne Benny. " No já… Nino…ehm." Podíval se na Dana, který vypadal jak bůh pomsty a slova mu zaskočila úplně. "Musím jít." To jediný byl schopen vyžbleptnout a dal se na ústup nebo by ho Dan snad zabil hned na místě. Nina trochu posmutněla, ale hned se snažila tu špatnou náladu zamaskovat. "Tak jak se ti tady daří a co děláš?"

To bylo to poslední co Benny ještě z povzdálí zaslechl, než se vrátil do svého domu. Hůř to ani dopadnout nemohlo taková kočka a já ze sebe nedostanu ani prd. Ono je to stejně lepší, protože Dana bych jako tchána nechtěl. Moment kdy mě napadli slova jako svatba a tchán?
Musím se něčeho napít a vytáhl láhev skotské. Dal si pořádný lok, když se chtěl napít ještě jednou zazvonil zvonek. "Už jdu." Položil láhev na stolek a šel otevřít. Cestou si říkal kdo to k němu jde ještě se nestalo, že by měl návštěvu od doby co se přestěhoval. "Omlouvám se za tátu, už nebude dělat rámus a další naschvály." Stála na prahu a Benny jí pozval na skleničku teď, když tam nebyl Dan neměl sebemenší problém otevřeně a na rovinu mluvit. Chvíli spolu poseděli u láhve skotské, která notně ubyla a domluvili si rande a dali si první pusu.

Čas plynul a Nina s Bennym chodila už nějaký ten pátek, jen její otec to nemohl nějak skousnout. Benny dostal geniální nápad jak se Dana zbavit aspoň na chvíli a Nina s tím souhlasila. Už dávno potřeboval ženu, která by ho držela trochu zkrátka. Benny domluvil se svou tetou, že si půjdou zahrát kuželky a Nina zas vzala na kuželky Dana. Měli se tam nenápadně potkat, ale než stihli dát Dana a Marii dohromady sami se potkali u automatu na pití a dali se do řečí. Benny s Ninou se rychle vypařili, aby měli taky chvilku soukromí pro sebe.

Dan si časem zvyknul na to, že Benny byl prostě předurčen stát se členem jeho rodiny a spolu s Marii se postarají, aby všechno klapalo jak má.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Seznam nových eventů komplet info

MAZLÍČCI tabulka komplet info

Aktualizace a Hellevator novinka