Kouzla a čáry 23.díl


NARUTOVA VOLBA!!

Co po mě jako chtějí vědět, vždyť jsem jim to říkal už včera, že s ohněm problémy nebudou, ale oni to asi nepochopili nebo co. Moc se mi nechce vysvětlovat všechno od začátku, ale jak je vidět mají o mě opravdu zájem, dokonce bych řekl, že se o mě trochu bojí. Stejně jsem rád, že můžu být mezi nimi, takhle spokojený bych asi nikde jinde nebyl. V poslední době mě trápí jedna předtucha, kterou mi na okamžik ukázal dalekohled, když jsem se díval na zářivé a pohasínající hvězdy. Jedna hvězda zrovna dohasínala a tak jsem zaměřil dalekohled přímo na ní, dokud nezhasla úplně v ten samí moment se mi před očima ukázal mlžný obraz, byli to sekundy z budoucnosti.


Z prvu jsem nechápal co mi chce dalekohled odkrýt, ale i tak malá chvilička zachytila právě ten okamžik, kdy místo tří zbudeme jen dva. Kdykoliv si na ten okamžik vzpomenu nahrnou se mi do očí slzy. V ten moment si připadám tak sám a opuštěný, ale pak si vzpomenu, že vedle mě stojí Sasuke a držíme spolu tak jako nikdy předtím. Dva přátele, kteří se stali bratry a pomáhají si ze všech sil. Kouzelné pouto nás svázalo dohromady a my spolupracujeme jako jeden. Tohle pouto je důležitější než naše životy a můj oheň bude chránit a spolupracovat s námi, je jako záchrana a nebo blikající maják v dáli, vždy se na něj můžeme spolehnout jen Sasuke tuhle maličkost ještě neví. Včera mi Des ukázal snad vše co se dělo od doby co se zrodil z doutnajícího popela a já si dnes připadám mnohem víc připravenější a odhodlaný stát se pravým čarodějem této doby. Cítím v sobě víc energie a krásné hřejivé teplo, které mi dodává dostatek vůle jen tak nic nevzdat a pomoct každému kdo o to bude stát.

Mistr Kakashi možná odejde na věky pryč, ale i tak na nás bude dohlížet, oba v sobě máme kousek z něj, který si uchováme až do smrti. Nesmím být zaslepený smutkem až jeho den nadejde, to bych se pak stal slabím a zranitelným, místo toho se musím soustředit na svou moc a neustále se zlepšovat v kouzlech. Jednou se máme stát jeho nástupci a podle sudby ho máme ve všem předčít. Bude to nelehký úkol, ale já se jen tak nevzdám a budu se snažit ze všech sil plnit jeho sny a naděje, které do nás vkládal po celou dobu. Musím vypadat asi divně, když ty dva stojí před mou postelí a já se ztratil ve vzpomínkách a nadcházející budoucnosti, ale až do této chvíle jsem se nedokázal probrat. Stalo se toho tolik v tak krátké době, kdybych tak mohl na chvíli zastavit čas, ale to nejde a takové kouzlo si vyžaduje krutou daň a tou je smrt. Na učení kouzel jsou prý potřeba roky, ale my se vymykáme jakýmkoliv čarodějům, protože se učíme každý týden nové a nepoznané a brzy budeme připravení ukázat světu naši pravou sílu a moc. Konečně jsem si uvědomil co se po nás chce a moje sny dostali nový tvar a podobu, teprve pak jsem se mohl začít bavit s Kakashim a Sasukem, Mám toho na vysvětlování až moc.

Naruto: Tak co by jste chtěli vědět?
Kakashi: Kdy ses naučil ovládat ohňového démona? (Vyštěkl první a nejdůležitější otázku)
Naruto: Des je moc hodnej a se vším mi pomáhá, teda teprve od včerejšího večera, když jsme si trochu zabojovali o moje tělo.
Kakashi: To mi chceš tvrdit, že tak obrovskou sílu co v sobě máš si zkrotil za jeden večer?
Naruto: Bylo to buď a nebo, neměl jsem čas o tom dumat, když mě chtěl zabít.

Sasuke: Naruto seš samí překvapení to bych do tebe neřekl. Rozhodně tě musím dohnat.
Naruto: Seš stejně silný jako já a Des tě bude taky chránit.
Sasuke: Cože? Proč mě, když je tvůj.

Naruto: Pamatuješ na věštbu, náš osud je společný takže od teď máš osobní ochranu od Dese. Jen nad tebou musím říct jednu rýmovačku a pak se z něj stane taky tvoje součást, ale neboj ty už s ním nebudeš muset bojovat, protože to dělá dobrovolně.

Kakashi: Za jednu noc a ty toho víš tolik, opravdu už jste oba dospěli do doby, kdy jste hodní dotknout se posvátné číše. Dnes dostanete své společníky a mazlíčky v jednom.

Sasuke: Zvířátko? Jaké?
Kakashi: To nikdo neví jen číše. Takže mládeži hupem na snídani a pak do sklepení.

P.s Opět kdo to čtěte ohodnoťte článek děkuji.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Seznam nových eventů komplet info

MAZLÍČCI tabulka komplet info

Aktualizace a Hellevator novinka