Nikdy se nevzdám!!


Nemáte na nic náladu, cítite se sklesle? Tady je jedna dobíjecí Narutova báseň.
Jak už název napovída já se prostě nevzdám.
Napadla mě jen tak, není to nic extra.

Smutný ses mi zprvu zdál,
to co zahlídla jsem dál,
bude asi tvůj věčný žal,
co na povrch vystoupal.

Předem ses mu vzdal,
aby ti srdce rozdrásal,
dlouho by si spal,
s myšlenkou, že ses klidně vzdal.

Kam se podělo: Já se nikdy nevzdám ?
Takového tě prostě neznám,
tváříš se jako, když nejsem zván,
v myšlenkách se touláš kudy kam.

Jen teď vědět kudy se máš dát,
aby nenásledoval krutý pád,
než zas začneš s myšlenkami spát,
přeci si ho mýval rád.

Zvolám: Já se nikdy nevzdám!!
Až nepřítele poznám,
silou se mu snad rovnám,
svoji větu pak zvolám.

Já se nikdy nevzdám !! To si pamatujte,
hlavně si to všichni opakujte,
rána sem a rána tam nezapomínejte.

Nejvyšší čas, abych povstal,
všechny na hromadu vás dostal.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Seznam nových eventů komplet info

MAZLÍČCI tabulka komplet info

Aktualizace a Hellevator novinka