Poslední výkřik


Ahojte lidi pokud se líbí nechte komentík a ráda bych dodala, že v blízkých dnech proběhne kontrola SB. Tak doufám, že sem budete chodit pravidelně některé ani nekomentují a slovo dobrý nebo podobně to se nezlobte, ale z toho nepoznám zda čtete nebo jen dáte vhodné slovo pod článek. Já se snažím pokaždé vyjádřit svůj názor a chodím k vám pravidelně očekávám to i od vás.

Obloha se zatáhla, začal padat déšť,
pohled na tebe nemohla, už jsem snést
když horké slzy začaly mi téct,
smíchaly se ve smutný déšť.

Kam mohli jen tvoje kroky vést,
přes hory doly se mi nechce lézt,
slzy přestaly už dávno téct,
vystřídal je po tobě stesk.

Nehodlám čekat jestli se někdy vrátíš zpět,
uvadá můj lásky k tobě květ,
už jen ze skály mě čeká let,
život je hořký jako jed.

Padám k zemi do tvého náručí,
naposledy tvoje jméno zakřičím.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Seznam nových eventů komplet info

MAZLÍČCI tabulka komplet info

Aktualizace a Hellevator novinka