Přátelství

Ahojte dnes sem dávám básničku na objednávku je pro Arty tak snad se bude líbit. Téma si zadala přátelství tak jsem nechala i stejný název. Moc se mi nepovedla tak to berte s rezervou. Neuvažovala jsem tak nějak o ničem, když mi tato básnička utkvěla v hlavě snad jí pochopíte.

Arty pro tebeUsmívající se :

Přátelství pro Arty

Slovo sám mi rezonovalo v hlavě,
do té doby jsem musel věřit jen sám sobě,
ale to jsem ještě nevěděl o tobě,
už jsem ani nedoufal po takové době.

Teď už nejsem sám, tvojí ruku přijímám,
od kdy tě vlastně znám, těžko na ty doby vzpomínám.

Naše přátelství mě drží nad vodou,
jako ochranná ruka, před nečekanou záhubou,
tvé prsty, mojí ruku do dlaně už zvou,
utíkám do ní před samotou svou.

Dnes už nejsem sám, před tebou utíkám.
Pořád si velký pán, stále tě dobíhám,
když už jsem u tebe, tvou ruku svírám,
na naše spojené dlaně se stále dívám.

Vedle sebe jdem, jen s malým rozdílem,
ty si jdeš po svém, zatím co už si v srdci mém.
Teď už nejsem sám, tvojí ruku přijímám,
od kdy tě vlastně znám,těžko na ty doby vzpomínám.

Z tohoto světa s tebou odcházím,
večer usínám vedle tebe, tvrdě spím,
však tě zase ráno uvidím,
vítám tě v srdci svým, na ústa tě políbím.

Nikdy už nebudu sám, na ty staré časy už nevzpomínám.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Seznam nových eventů komplet info

MAZLÍČCI tabulka komplet info

Aktualizace a Hellevator novinka