Myšlenky II.


Po delší době opět báseň na myšlenky snad se bude líbit.
P.s kdo čte občas nějakou moji povídku můžete k ní přidat i koment a nebo ohodnotit hvězdičkami o to samé prosím u básniček klidně i kritiku děkuji.

Moje myšlenky se přestaly v hlavě míchat,
moje tělo najednou přestávalo dýchat,
nezbylo mi nic jiného než nahlas vzdychat.

Polomrtvá, unavená,
už ani jeden krok neudělá.

V dálce se blízká můj sen, ale já už se tam nepodívám,
už mě k sobě vem, jinak oči pomalu už zavírám,
ať realita se stane snem, ticho okolo a já v něm usínám.

Polomrtvá, unavená,
Už ani jeden krok neudělá.

O strom opřená, s kunaiem v srdci,
už ani slzy nemůžou jí téci.

Při vzpomínce co se stalo,
už jí pryč nese zlaté světlo.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Seznam nových eventů komplet info

MAZLÍČCI tabulka komplet info

Aktualizace a Hellevator novinka