Hledání

Přeju pěknou sobotu :D Zas jedna básnička. Kdyby se mi náhodou chtělo tak možná, že dneska dodělam RPC, i když já a paint tool sai se nemáme rádi nevypadá to až tak hrozně :D Takže čekám hodně komentů, abych překonala svou lenost a to rpc dodělala :D Jak se vám líbí básnička ?

Vláčím se za tebou, už nějakou dobu,
zatím jsem našel jen zbytky z hrobu,
nikdy si neuměl dostát svému slovu,
líčil si pasti na každém rohu.

Ještě jsem se do žádné nechytil,
pár ninju, už jsem pomlátil.

Ty mi stále unikáš, ale teď se nikam neschováš,
jdu po tvé stopě, už dobře vím kde se rád potloukáš,
stojím naproti tobě a jen mě posloucháš,
všechna má slova hluboko do nitra ukládáš.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Seznam nových eventů komplet info

MAZLÍČCI tabulka komplet info

Aktualizace a Hellevator novinka