Kouzla a čáry 27.díl

Co je to?

Zase jsem omdlel proč pořád já. Naruto se vyštrachal na nohy aniž by si ho ty dva všimli jak byli pohrouženi do knihy. Přistoupil k ošatkám, kde se choulila zvířátka. Vzal jedno do náruče a snažil se přijít co to je. Dva ostny na hlavě a delší ocásek, špičaté zoubky a prodloužený čumáček. Naruto se chtěl podívat trochu blíž, když ta malá potvůrka na něj vychrlila obláček kouře, až se začal dusit jak ho vdechl.


Rozkašlal se a měl sucho v puse. "To je drak? Doufám, že není můj!" Rozčiloval se Naruto a podíval se na Kakashiho a Sasukeho, kteří se váleli smíchy. "Podívej se do zrcadla jak vypadáš." Říkal Kakashi a div, že se nezadusil jak se tlemil. Sasuke nebyl schopný ničeho jen na Naruta ukazoval prstem. Konečně se vysmáli a donutili Naruta, aby si vyčaroval zrcadlo. "Jako kominík." Zvolal Kakashi a zase se smál. "Ten drak je čí? Já ho nechci." Naruto zapřel ruce v bok a hrdě stál poblíž bariéry, ale teď si dával pozor. "No přece tvůj. Já mám grifa, opici a hada zbytek je tvůj." Sasuke si vzal svoje zvířata a Naruto koukal na ty ostatní. "To je všechno moje? Tenhle taky." Díval se na dráčka, který vzdorovitě vyfukoval obláčky kouře. Sasuke přikývl a pozoroval jak se jeho nový mazlíčci cpou. Naruto přistoupil ke kronice a začal si číst.

Aha takže ta zoologická mě roztrhá na kusy, když se dozvěděl všechny jejich vlastnosti. Jako první byl drak, s kterým to nebude rozhodně jednoduché, protože poslouchá pouze silného majitele. Jeho vlastnosti nejsou až tak známe, vždy překvapí něčím novým a nebo nevídaným. Jako druhé se zrodilo lišče, které je celé bílé až v dospělosti mu srst zrezne. Jeho největší um je chytrost ba až vyčůranost, pokud s ním dobře zacházíte nebude vám dělat naschvály. Nejlepší taktik na blízký boj a jeho silný kožich chrání před slabšími kouzly. Najednou Naruto uslyšel z třetího košíku špitnout.

"To je ale blbec." Podíval jsem se co je tam zač a koukám na neopeřené ptáče. "Co tak čumíš?" Tohle má bejt sova, ty vykulený oči a drobný neopeřený křidýlka. Cože dává dobrý rady. Přečetl si v kronice. "To se picnu dřív než vyroste." Naruto už se ani nekoukal na Kakashiho a Sasukeho, protože ten jejich debilní chechtot musel bejt slyšet až venku. "Ty seš snad horší než ten drak!!" Vyštěkl a sovička mu odpověděla. "S tím debilním stvořením co se tváří jako nasraný neštěstí mě nedávej do jednoho pytle." Nafoukla tvářičky a uraženě se v košíčku otočila. "A to se jako nas.. naštvala? Co mi jako uděláš?" Zapřel Naruto ruce v bok a třeštil oči na malou sovičku otočenou k němu zády.

Ta se jen tak nedala a při první příležitosti Narutovi poklobala prsty, když jí chtěl přenést k ostatním. Naruto se moc nezdržoval a požádal Dese v mysli a ranky na rukou se hned zacelily. Přešel k čtvrtému pelechu ten byl trochu větší a zamřížovaný. Jedno smaragdové oko se na Naruta podívalo a než stihl zareagovat o mříže se zastavila packa s ostrými drápky a udělaly na mřížích hluboké rýhy. Packa zmizela kdesi pod hladkým černým kožíškem a oko se zavřelo. K poslednímu zvířeti Naruto ani nedošel, protože si musel sednout jinak by to sním praštilo. V ochranné bariéře si sednul na zem a s obličejem v dlaních si protíral unavené oči, které zírali do prázdna. Kakashi a Sasuke si všímali spíš, aby měli zvířata nachystané jídlo než schouleného Naruta na zemi a ani nezaregistrovali, že se jedno dostalo ven z košíčku a pomalu se blíží k Narutovi.

V sídle Orochimara:

Kabuto: Orochimaru dejte mi ještě nějaký čas, aby plán byl dokonalý.
Orocimaru: Toho je právě zatraceně málo! Myslím, že Kakashi má něco v plánu.
Kabuto: V tom případě nebudu ani spát, abych pekelného démona vylepšil a byl co nejdřív připraven k útoku na hlavní bránu.
Kabuto se poklonil před svým novým pánem a odešel do svých temných laboratoří, kde trávil většinu času. Zamknul za sebou a dal se do práce.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Seznam nových eventů komplet info

MAZLÍČCI tabulka komplet info

Aktualizace a Hellevator novinka