Mžik

Až teď jsem se zamyslel nad svými činny,
nevěděl jsem, že páchám zločiny.

V nevědomosti se krásně žije,
srdce mi rychleji bije.

Zase utíkám co mi síly stačí,
za mnou se ozbrojený muž mračí,
smrt, už ke mně kráčí,
každý se před ní krčí,
všichni to jsou sráči.

Čekám na jeden okamžik,
před očima vidím jen kosi mžik.

A je to tu zas máte možnost přát si básničku ode mě a vybrat si pár slov, které by jste do ní chtěli :D To zas bude děsný :D Akce nebo šance jak chcete je omezena pouze na tři lidičky u více bych se asi postavila na špičku a pískala si písničku :D no to bych ani nesvedla :D tak kdo chce báseň tak šup koment :D a co do ni chcete :)
PÁÁÁÁÁ vaše Katt-chan :D

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Seznam nových eventů komplet info

MAZLÍČCI tabulka komplet info

Aktualizace a Hellevator novinka