Vchod do podzemí. - povídka

Mají zpoždění, kde zase jsou ?
Jak je znám tak Paco a Doomsday sedí v hospodě a pijí jedno pivo za druhým a ti ostatní darmo mluvit. Měli jsme se sejít v šest na křižovatce u lesa, ale kde nic, tu nic, sám tam nejdu! Ahoj Kat čekáš dlouho? Alespoň někdo dorazil. Čau Spotte kde jsou ostatní?
Najednou všichni vyskočí nedaleko mě z ukrytu , až jsem nadskočil. Takový fory si nechte na jindy myslel jsem, že dostanu infarkt, takhle mě vyděsit, jste hrozny a to máme jít na tak strašný místo. Spott se pochechtává a zavelí, jsme komplet a můžeme jít. Tak jsme vyrazili!

tuk dolu to neni konec :D


Jemu se to řekne, jako když jde do lesa na houby, ale my jdeme do toho hnusného brlohu
všeho schopných příšer, Brrr!!!
Pomalu se prodíráme houštím a opatrně obejdeme močál a blížíme se ke vchodu do podzemí.
Zastavit a připravit si zbraně, zavelel šéf. Někteří do sebe začali lít posilňující lektvary a Spott si sebou vzal svoji nejlepší zbraň zatracenou sekeru epických superschopností a já luk šiřitel jedu vychytrálků , který sem koupil u toho šejdíře dost draho, ale nejednou mi zachránil život a kamarádům taky.

Náš vůdce Spott zvolá : Připraveni k útoku ?
Všichni přikývneme a jdeme potichu jako myšky i když to brnění dělá rámus, že by se vzbudila i mrtvola.
Vezmeme sebou pochodně, které ihned zapálíme a jeden po druhém jdeme dovnitř .
První jde Spott a rozhlíží se napravo i nalevo, ale všude je klid já jdu za Iviit a zaťukám mu na rameno : Co chceš Kat? Zašeptal Iviit.
Máš na zádech velkého pavouka. Co že vyjekne a začne křičet: OKAMŽITĚ HO SUNDEJ!
Nesnáším je!
Tak proč si sem lezl mohl jsi zůstat venku a hlídat vchod, né?
Jo a přijít o boj, ani náhodou!
Jdeme asi pul hodiny a chodba je pořád užší a najednou Spott zastaví, protože jsme ve velké místnosti kde se skrývají nepřátelé, ani nevíme jak jsme se do ní dostali.
Vidíme nějakého hrůzokrálíka s kudlou, potom smrtku, která se na nás šklebí jako na chutnou večeři a nejhorší co nás mohlo potkat? Rochnítko, jejich pán sice vypadá mile, ale opak je pravdou. Zabil už hodně lidí, elfů, trpaslíků a i kouzelníci jsou na něho krátcí.
Nenávistně si je všechny prohledneme a připravíme se na boj, který může být náš poslední.

Spott zakřičí do útoku DarkLords a my vyrážíme. Kyanid, Tylek, Memo a Zaba3 se vrhli na hrůzokrálíka a zabili ho, ale utrpěli hodně bodných ran od jeho krvelačné dýky.
Lumpy23, Nov13, Darkshine a všichni ostatní se pustili do křížku se smrtkou už si říkáme,
že ji snad neporazíme, ale hrachor ji dá smrtelnou ránu přímo do srdce, smrtka zavije a padne mrtvá k zemi. Jsme vyčerpaní, ale dobře víme, že se k nám přibližuje Rochnítko, který nebude váhat a všechny nás zabije. Pár raněných jsem odtáhl do bezpečí a zapojil se do nekonečného boje.
Renomes a Bartas24 byli vyřízení během chvíle a boje schopní zbyli už jen já, Spott a Sir Freekill, který na mě volá, ať střílím na srdce.
Napnu tětivu a vystřílel jsem na Rochnítka všechny šípy, ale zasáhly ho jen tři, jako kdyby předem viděl, kam ho chci zasáhnout. Odhodil jsem prázdný toulec a lukem sem ho začal mlátit hlava nehlava a Spott do něho sekal z druhé strany sekerou, až cáry létaly.
Sir Freekill chtěl zaútočit ze zadu, ale Rochnítko nás oba odhodil a zasáhl Freekilla , který byl těžce raněn.
To už Spott nevydržel, vstal a sebral svou sekeru, která mu při pádu vypadla, do druhé ruky nasadil štít a rozeběhl se.Rochnítko se nestačil ani rozkoukat jak byl Spott v ráži a uřízl mu hlavu. Dopotáceli jsme se všichni ven, opírajíc se jeden o druhého a pomalu jsme se vraceli nazpátek. Sice byli všichni zranění a pomlácení jako by je přejel kombajn, ale vítězství bylo naše! Život jde dál a my sílíme, získáváme nové zkušenosti a další členy do našeho cechu DarkLords. Na překvapeného Rochnítka nám zůstala jen vzpomínka a dnes zase čekám u lesa a nadávám KDE VŠICHNI JSOU….

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Seznam nových eventů komplet info

MAZLÍČCI tabulka komplet info

Aktualizace a Hellevator novinka