Bloudění

Po delší odmlce jsem splacala takovou zvláštní básničku. Podle mě jde spíš jen o takový výmysl než o rýmování. Trošku si představte co je to bloudit v tmách. Co si o tom myslíte ? Napadlo vás něco, když se ponoříte do sebe. Trošku jsem se inspirovala v Narutovy, ale to snad poznáte.
Mám psát další básničky ? :D ťuk dolu přece jen někdo to třeba ani nebude chtít číst, ale je to krátké.
Na vašem názoru a komentářích mi záleži.


Ztrácím se ve svém nitru,
bloudím v tmách.

Konec tunelu je v nedohlednu,
světlo co by mělo vést nikde nespatřím.

Bojím se sama jít v chodbách tajemných.
Jdu už několik dní, bez chvíle oddechu, panikařím.

Volám na celou chodbu, ale jen ozvěna odpovídá.
"Máš problém, jsi ztracená."

Někdo mě chytne za ruku a táhne pryč.
V zakrytých dveřích zarachotí klíč.

Cestu nám ukazuje světlo zářící,
za mnou je jen stín, co se do tmy vytrácí.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Seznam nových eventů komplet info

MAZLÍČCI tabulka komplet info

Aktualizace a Hellevator novinka