Travnatá vesnice 3.část

Vidím, že se vám povídka docela zamlouvá. Sem vás nechala čekat :D Nooo a je to tu 3 díl právě dnes to znamená, že polovina příběhu se překutálela :D K téhle povídce mám ještě tři díly jen sem zvědava jak se vám bude líbit. Opět komentujte, když mě překvapíte možnááá sem hodím ještě 4 díleček, ale je to čistě na vás a vašich komentářích :D Příjemné čtení



Naruto:
Delší dobu zvažuji jestli jeho nabídku příjmu, ale nad čím vlastně dumám, vždyť je to úplně jasné ještě mám hodně snů a co víc chci přivést Sasukeho zpět do vesnice, tady nemůžu jen tak skončit. Jen nevím co po mě bude chtít, ale to se hned dozvím.
"Souhlasím řekni čeho si ode mě žádáš Kyuubi?" A čekám na jeho odpověď.
"Musíš jít sem ke mně Naruto a protáhnout se mezi mřížemi a podat mi ruku budeme jako jeden a já ti předám dost své chakry, aby ses mohl uzdravit jinak to nejde."
Jde za mnou a v jeho očích teď vidím naprostou jistotu, jako když se chystá na důležitou misi a stulí se mi k tlapám kde ke mně natáhne ruku a chytí se tak pevně, až to hne i s jeho tělem a někoho se chytne. Opravdu chce žít a to je důležité, začnu se soustředit na jeho tělo a dávat mu svoji chakru, kterou bez problému příjme a začnu léčit jeho zranění.

Hikaru:
Už tady u něj sedím druhý den a ještě nepustil moji ruku z pevného sevření, že jsem u něho musel i spát, ale nevadilo mi to. Druhy den sem se vzbudil dost časně Akira ještě spala a náš neznámí kamarád sebou začal trochu házet, tak sem ho trochu přidržel, aby nespadl z postele.

Začala se kolem něho tvořit nějaká červená mlha a soustředila se do zlomené nohy. Zůstal jsem stát jako přimražený a díval se jak mu ta mlha začala uzdravovat všechny utržené rány a po zlomenině ani památky. Šel jsem vzbudit Akiru, aby se na něj podívala.
"Vstávej sestřičko něco se stalo a ten ninja je úplně v pořádku." Probudila se, tak jsem začal vysvětlovat co jsem viděl, ale nechtěla mi věřit tak se šla sama přesvědčit.
"Hikaru to je přece nemožné."

Akira:
Šla jsem k jeho lůžku a posadila se na kraj postele, abych měla ke všem zraněním lepší přístup. Začala jsem rozmotávat obvazy nejdříve na lehčích poraněních, což byly tržné rány na hlavě. Třásly se mi ruce, když jsem pohlédla na cizincův obličej, na kterém nebyly žádné známky potlučení, dokonce i modřiny byly pryč, jakoby někdo mávnul čarovným proutkem.
Ve spánku měl tak uvolněný výraz, že by si každý myslel co za pěkný sen se mu zdá a přitom se mu toho tolik stalo. Pokračovala jsem ve zkoumání Narutových nohou jak vypadá zlomenina a jen sem zamrkala jestli vidím dobře. Teď si opravdu myslím, že je úplně v pořádku a když sem chtěla prohmatat jeho nohu jak to srostlo, začal se ze spánku smát.
Hikaru k tomu měl takový komentář, že mi vyrazil dech. "Asi ho to lechtá." Připadala jsem si jako, když si ze mě dělají oba legraci a Hikaru se začal taky smát, až mu z očí tekly slzy štěstí a radosti nad tím, že jeho anděl zůstane naživu.

"Nevím sice jak, ale je absolutně v pořádku, měl by se brzo probudit." Říkám právě Hikarovi a ten ji padne kolem krku, protože věří Akiřiním slovům a v duchu děkuje všem svatým, že to tak dopadlo.

Naruto je v kleci společně s devítiocasou liškou Kyuubi ………..

"Kyuubi myslím, že jsme to zvládli, už se cítím skvěle plný energie." Pustí mě ze sevření a já mohu poděkovat poprvé za to, že je mou součástí, o kterou se můžu opřít, až budu potřebovat.
Nikdy bych to neřekl, ale má i své dobré stránky a vidím jí na očích smíření s touto situací, od teď spolu budeme více spolupracovat. Dokonce slyším vzdáleně její souhlas. Ani si nevšimnu
a stojím mimo klec, od které se vzdaluji. "Až budeš potřebovat zase mou pomoc, nebo sílu stačí si na mě vzpomenout, já tě uslyším!" To bych do ní neřekl, že by se smířila s osudem?
"Děkuji a od teď spolu budeme i trénovat, jestli budeš chtít, musíme se toho ještě hodně naučit."

Naruto se začínal trošku vrtět a upoutal tím pozornost Hikara, kterého ještě pořád držel za ruku. "Slyšíš mě, jsi vzhůru?" Odpověď přišla v podobě pomalého zachvění řas a otvírání nebesky modrých očí, až Hikaru nadskočil úlekem a začal křičet. "Akiro pojď sem honem, už se probudil."….

Další díl Naruto se probudil.
Jak se vám líbila kapitola ? A co bude dělat Naruto teď ?
Určitě nebude jen tak sedět :D

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Seznam nových eventů komplet info

MAZLÍČCI tabulka komplet info

Aktualizace a Hellevator novinka