Slova k svátkům a báseň darem

Jak jsem slíbila tak vkládám trochu něco vánočního, ale i na motiv Naruto a Sasuke nevím jak to budete vnímat. V této básničce jsem vyjádřila svoje pocity během vánočních svátků, kdy by měla být okolo pohoda. Jen to tak vždycky není jak se zdá. Je toho moc někdy až příliš.

V tomto roce 2013 se toho událo opravdu, až nad hlavu a já jen doufám, že se to časem zlepší. Nestojí to za nic, i když tu svítá lepší rok nečekejte nic převratného.
Psát budu i nadále což doufám vás Mé čtenáře potěší a určitě dokončím rozepsané povídky a v této době pro vás chystám i nové. Čtete je vůbec rádi nebo je moje psaní, až tak hrozné ?

Ráda bych do konce roku znala odpověď jestli se ty mé vymyšlené příběhy dají aspoň trochu číst. Tohle vědět, by byl dárek od vás pro mě. Víte někdy to prostě potřebuju vědět, abych se ujistila, že můj koníček taky někdo ocení. Děkuji za jakékoliv vyjádření do komentů a všem přeji kouzelný zbytek roku a začátek snad něčeho lepšího.

Básnička nese název Čas Vánoc pro Naruta a Sasukeho od bábi Tsunade
Já vím trochu dlouhé, ale řekla bych, že se někdy cítím podobně jako oni.

Báseň dole ťuk na článek :)


Zahleď se do sebe. Najdi tam mráz,
každému kdo se zlobí, pak porozumíš snáz,
podívej se okolo, najdeš jen od stromečků zář,
nekaž svou zlobou, překrásný vánoční čas.

Na stromě se blízká spousta ozdob,
přidej se k ostatním, už se nezlob,
prostě tu dobrou náladu pochop,
svůj zamračený obličej jako masku odhoď.

Je to čas svátků a klidu,
sedni si a počkej na zlatou rybu,
uznej svou velkou chybu,
když nejsi v rodinném kruhu.

K Vánocům to prostě patří,
kapr a vánočka, dárků jako pro tři,
cukroví co se doteď za oknem šetří,
chovejte se k sobě jako bratři.

Mráz se rozplynul jako vločka co spadla,
V srdci tvém dobrota už vládla.

Ještě jednou pěkné vánoce :)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Seznam nových eventů komplet info

MAZLÍČCI tabulka komplet info

Aktualizace a Hellevator novinka