Odraz v zrcadle :)

Tuhle jsem vyhrabala úplně na dně .) Příště přidám zas nějakou povídku .) Snad se aspoň někomu bude líbit vím není to nic dokonalého .) Aleeee mě se zdá dobrá :D

Když se do něj zahledíš z blízka,
uvidíš po kom se ti bude stýskat,
pak si smutnou melodii začneš pískat
a přemýšlet jak by se dal získat.

Když už tě konečně nějaké řešení napadlo,
setmělo se a slunko za obzor zapadlo,
uvědomil jsem si jaký jsem velký hovado,
ten obraz v zrcadle není žádný lákadlo.

Si to opravdu ty a ne žádný klon,
někdy musel přijít zlom.

Tvoje ruka dopadla na moje rameno,
moje přání je konečně splněno.

Jen ty a já společně v zrcadle,
jak to asi dál dopadne.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Seznam nových eventů komplet info

MAZLÍČCI tabulka komplet info

Aktualizace a Hellevator novinka