Půlka srdce

Tentokrát vkládám trochu smutnou báseň to už bude moje prokletí :D
No co mě se to hrne na papír samo a docela se mi to i líbí mám ráda smutnější tvorbu a veselé mi nejdou :)
Snad se bude líbit dala jsem si na ní docela záležet, aby nebyla jen tak nijaká :)





Moje slza stéká mi po tvářích,
čekám na tebe,
kdy mi v očích zazáříš,
ale ty se znovu vytrácíš.

Necháš mě samotnou v našem údolí,
myslíš si, že mě tvoje rána přebolí,
pleteš se, ta se nikdy nezahojí,
dřív se mi srdce napůl rozdvojí.

Jsi zloděj, půlka srdce jde za tebou,
co dělat, abych byla zase sama sebou,
jak je mám k sobě přikovat,
jedině city k tobě někam zakopat.

Nemám na výběr, už nevím co to láska je,
vyplakala jsem potok, jenom pro tebe,
moje srdce se v jedno spojuje,
hned jak uvidělo přicházet tebe.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Seznam nových eventů komplet info

MAZLÍČCI tabulka komplet info

Aktualizace a Hellevator novinka