Stále vzpomínám

Další z mé práce trochu na rychlo sepsane, ale není nejhorší. Jak jsem psala na fb nemám inspiraci a chut psát dál, ale pořád se snažím. :) Snad to oceníte :)

Stále tě vidím, vedle sebe stát,
když na to pomyslím, přestávám se bát.
Stále tě slyším, že mě budeš milovat,
místo toho, musíme proti sobě bojovat.




Stále tě cítím, tu lásku co mě bude hřát,
kde jsou ta slova, že budeme se brát.
Stále tě mám rád, teď se musíme o život prát,
místo toho, chtěl bych se s tebou jen smát.

Stále tě proklínám, protože umíš jenom brát,
přitom jsem ti chtěl, svoje srdce darem dát.
Stále mě drží vzpomínky, byl to sen co neměl se nám zdát,
v tuhle chvíli, tě mám stejně rád.

Stále tě vidím v kaluži krve stát, odcházíš nechtěla ses citu vzdát.
Stále tě cítím, andělská křídla budou za mnou vát.

Vítr odnáší sebou cit milovat.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Seznam nových eventů komplet info

MAZLÍČCI tabulka komplet info

Aktualizace a Hellevator novinka