Zašlé svitky týmu 7.- ... 4.kapča

Jsem tu :D Utahana, ale přežila ještě nás čeká jedno malování příští týden hmm asi pojdu :D
Tady máte díl :D

Jak jak mohl vědět moje jméno? Přece by to nemohla být náhoda, aby se takhle blbě jmenovalo víc lidí. Kishi je starodávné jméno, které vybrala moje babička. Nedala si to vymluvit, že prý kdysi patřilo jednomu předkovi. Ne to nemůže bejt jen náhoda tohle je něco zvláštního. Sklonil jsem hlavu a ponořil se do dalšího odstavce svitku. Moje zvědavost byla silnější, než obava co sem vlastně zač a proč je moje jméno napsáno na pergamenu mezi neskutečným příběhem jednoho ninji.




Svitek:
Už si to pochopil? Asi bych to měl pořádně vysvětlit, protože nevím v jaké budoucnosti si svitky našel. V době, kdy jsem dostal příkaz sepsat tento odkaz byl zabit jeden ninja. Nebudeš ho asi znát, ale jmenoval se jako ty. Kishi se obětoval, aby zachránil mě. Jako jeho příbuzný za to nesu zodpovědnost. Tenkrát sem měl padnout já a ne on. Jeho schopnosti předčily všechna očekáváni a stal se ochráncem tajného zdroje technik. Smrt přišla tak náhle, že nestihl nikomu prozradit kdy nebo kdo se k technikám dostane. Ani se neví kam je uschoval a od té doby se hledá někdo zvláštní.

Před velkou válkou ninju sem musel navštívit jasnovidku. Ona jediná byla schopna předpovědět co se má udělat, aby jednou byli techniky v bezpečí. Její slova si pamatuji tak jako by stála vedle mě a opakovala je dokola. Tvůj osud bude brzo zpečetěn nezbývá moc času pověděla a natáhla ke mně ruku. Konec se blíží. Nesmíš se bát a učinit jisté rozhodnutí. Jen ty můžeš zvrátit osud celého pokolení. Kishi se znovu navrátí, až bude připraven zhostit se svého úkolu. Musíš mu předat veškeré vědění a výcvik, který sám mistrně ovládáš. Dořekla a opustila tento svět. Měl jsem strach z její sudby, ale nedalo se tomu vyhnout. Slovo za slovem mě utvrzovalo k napsání tohoto odkazu. Neměla sebemenší tušení s čím je to spjaté, ale já tomu rozuměl a okamžitě začal shánět naší Hokage. Byla téměř noc, když jsem ji našel a všechno jí vylíčil.

Tu noc se stala spousta věcí, které urychlily přípravu na tvůj návrat. Jedině ty můžeš najít svitky ve chvíli, kdy nebudeš váhat ani na vteřinu. Jen ty uslyšíš zvuk rolniček jako oznam tvého návratu. Je to tvůj osud, který se po době hlásí k naplnění. Musíš mi věřit jen v tom případě budeš schopen otevřít další svitek s veškerou mocí, kterou jsem na něj přenesl. Jinému by učení zabralo roky, ale ty budeš za jeden den připraven k obrovskému kroku. Nic víc jsem udělat nemohl jen tě připravit na cestu strážce a ochránce, který se opět vrací.

Dneškem se vrací tvá minulost.

Nestačil jsem se ani nadechnout jak mě upoutal rukopis pohozený na mé posteli. Zhltnul jsem tolik informaci, až mě třeštila hlava. Dávná doba se mi přemítala před očima. Jak jsem se k tomuhle dostal. Bylo to jako šíleně zrychlený film nahrávající se do mé paměti. Nešlo to zastavit, až když jsem viděl smrt muže, který mi byl dost podobny jen o něco starší. Byl to pro mě obrovský šok s náporem na mé vnímání, až se mi zatočila hlava. Dál byla jen tma.

Svitky pokračují. Sice u téhle povídky moc dílu nečekejte do desíti si myslím, že se vleze. Co bude následovat dál ? Tohle je završení svitku číslo jedna, před námi jsou ještě čtyři, které skrývají svá tajemství.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Seznam nových eventů komplet info

MAZLÍČCI tabulka komplet info

Aktualizace a Hellevator novinka