Zašlé svitky týmu 7 .... 7.kapča

Co se to k čertu děje. Já ty svitky neměl nikdy najít. Cítil jsem, že se ke mně něco přibližuje a pak se to stalo. Moje srdce tlouklo hrozně rychle a tělo se otřásalo velkým šokem. Nemohl jsem popadnout dech. Byla to opravdu skutečnost? Musel jsem se štípnout do tváře, abych se vůbec vzpamatoval, když se ozvalo.


"Nazdárek. Koukám, že si pořád nerozhodný." Konečně jsem nabral dech a zeptal se. " Co co tady.." Ani mě nenechal domluvit. "To už by ti mohlo dojít nemyslíš?" Posadil se do židle naproti mně. " Jsem Hatake Kakashi. Teda, abych to vysvětlil klon, který v pečetící technice vydrží i stovky let." Na sucho jsem polkl. Nedokázal jsem si představit, že bych byl napěchovanej v nějakým papíru dva dny natož x let. Podíval jsem se na něj. Vypadal trochu potrhle, ale to se mohlo čekat, když tam byl tak dlouho. Trochu mi to pomohlo uvolnit ztuhlé svaly a dokonce jsem se pousmál. Nebyl to sen pomyslel jsem si a dál hleděl na divně oblečeného ninju nebo co to vlastně bylo zač. " Vím, že se chceš zeptat na hodně věcí, ale musíme si pospíšit já tady nebudu věčně. Zásoba chakry, z které jsem byl vytvořen se krátí." Odhrnul jsem stranou úplně debilní otázky, které sem si mohl po pár sekundách odvodit a zeptal se na to hlavní. " Ty si vážně myslíš, že někdo jako já bude chránit svět?" A je to ze mě venku. Oddych jsem si a chválil se, že to neznělo moc kostrbatě.

"Abych pravdu řekl. Tím, že si mě dokázal přivolat sis vlastně odpověděl. Nikdo jiný nemohl najít svitky a ani mě přivolat sem. Myslím, že jsem ti to několikrát psal, ale to není důležité musím ti předat svůj odkaz." Zatočila se mi hlava a místo pokoje se přede mnou objevilo nějaké cvičiště. "Kishi prober se no tak chlapče musíme začít." Mával mi před obličejem Kakashi a pomáhal vstát na nohy. "Na nic se neptej a jdeme rovnou na to." Lusknul prsty a zmizel. "Co to .. kde .. jak." Rozhlížel se Kishi dokola, ale ničeho si nevšiml. "To je maskování lekce první." Ozvalo se mu u ucha, až se lekl a trochu nadskočil. Takhle to pokračovalo dokud se Kishi nenaučil všechny techniky a umění ninju, které ovládal Kakashi. Byla to fuška, ale po malých krůčcích ušli dlouhou cestu jak se stát tím pravým ochráncem.

"Konečně jsi připraven, už tě nemám čemu naučit." Řekl Kakashi a Kishimu se zatmělo před očima. Vrátili se do jeho pokoje, kde neuběhla ani minuta od chvíle co se přemístili. Kakashi zmizel a svitek se sám sroloval a uložil k ostatním. Kishi se natáhl na postel, aby si trochu odpočinul, protože cvičili nepřetržitě po celý čas. Ani si neuvědomil kdy usnul.

Druhý den ráno se podíval do zrcadla a viděl, že se dost změnil. Místo hubeňoura tam stál docela vymakaný chlap. To by docela šlo prohlížel se a pózoval před zrcadlem jako to vídával v televizi. Pak si vzpoměl, že Kakashi říkal, aby si s ostatními svitky pospíšil a tak nahmatal svitek označený číslem tři.

To sem zvědavej co na mě vylítne dneska. Pousmál se a začal odlamovat pečeť.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Seznam nových eventů komplet info

MAZLÍČCI tabulka komplet info

Aktualizace a Hellevator novinka