Škola pro chytráky 4.díl

Další dílek je tu :) Kei prozkoumáva Aki :D Copak se s ním asi stalo :D

Přešel jsem blíž k oknu a trochu víc rozdělal žaluzie, abych měl lepší výhled. Moje nová sousedka ležela natažená na posteli a moje oči prozkoumávaly neznámí terén.




Pěkně zaoblená postava na správných místech, toho už jsem si stihnul všimnou odpoledne, když se kolem mě musela protáhnout, aby nesletěla ze žebříku. Dlouhé vlasy do půli zad medové barvy dodávaly její tváří rozpustilost a hravost. Jako malé dítě pomyslel jsem si a dál zkoumal její znachovělé tvářičky a světlé rtíky. Další co mě upoutalo byli oči, ještě teď nevím jakou přesně měli barvu venku na slunci, ale klidně bych se vsadil, že modrou jako tůně, v kterých bych se mohl snadno utopit.

Škoda, že je má zavřený, už když jsem to řekl tak sem si skoro nafackoval, protože se fakt začala probouzet. Zatřepala víčky a řasy se zachvěly, pomalu otevřela oči. Zahleděla se přímo do mého okna naproti jejich domu a chvíli se ani nehnula, jako by tušila, že tam někde v přítmí pokoje stojím a pozoruju ji. To snad vidí skrz zeď nebo co? Rychle jsem se dekoval z pokoje a dole u dveří popadl mikinu. Zavolal na mamku, aby neměla starost kde jsem.

Vyběhl jsem, abych se trochu rozptýlil, ale moc velký účinek to nemělo, protože ať jsem se podíval kam chtěl všude jsem jí viděl. Problém byl v tom, že za těch pár minut jsem se do ní zamiloval, když jsem si to přiznal, docela mě to překvapilo a pak, že láska na první pohled neexistuje, až do dneška jsem si to myslel. Jak bláhový mi to přišlo, když mi říkal Naruto, že miluje Hinatu od prvního dne, kdy přišla na školu a teď se to stalo i mě. Musím se uklidnit a začít normálně uvažovat.

Kei se zastavil a sedl si na lavičku v parku. Každá holka co šla okolo si k němu chtěla sednout, ale on zrovna neměl o něčí přítomnost zájem a tak se vždycky ve správnou chvíli roztáhl přes celou lavičku dokud to holka nevzdala a neodcupitala někam jinám, chtěl být sám a dobře si rozmyslet co by měl udělat a nebo říct. Kladl si tolik otázek a na spoustu z nich neměl odpověď. Proč zrovna Akina? Vždyť se vůbec neznáme a po pravdě ani není nijak zvláštní. Obyčejná jako každá jiná, není ničím mimořádná, ale na to jí neznám moc dlouho, abych soudil a dělal unáhlený rozhodnutí. Chce to čas a toho snad budu mít dost, když bydlí hned vedle, ale vidím jeden problém. Mám jí na dohled a přitom se nemůžu víc přiblížit, ani se jí dotknout. Bude to peklo, které budu zažívat každý den, než mi dovolí přiblížit se k ní tak blízko, abych se jí směl dotýkat.

Dopoledne, když lezla po tom okapu, tak jsem se musel smát, ale teď mi to už k smíchu není je to zvláštní jak rychle měním názor. Nemá cenu hloubat o tom dál a spíš se snažit o Aki něco zjistit. Kde se tady vlastně vzala? No jo debil se pozná hned na dálku přistěhovala se přece ty imbecile. Říkal si Kei sám sobě a kdyby měl poblíž nějakou palici tak by si s ní namlátil, aby se mu konečně rozsvítilo. "Dost!" Okřikl se nahlas, až se po něm lidé v parku otáčeli. To mi ještě scházelo povzdychl si a vracel se šouravým krokem zpátky domů nic jinýho mu stejně nezbývalo, když se pomalu šeřilo a slunce zapadalo za obzor. Cestou potkal Naruta a Sasukeho, ale jen na ně mávnul a pokračoval v cestě dobře věděl, že jdou za holkama a zrovna neměl náladu dělat páté kolo u vozu. Naruto se k Hinatě opravdu hodil a to samé se dalo říct o Sakuře, která držela Sasukeho trochu zkrátka, protože byl ve škole nejpopulárnější a holky z něj doslova šílely, ale jediná Sakura o něj doopravdy stála. Opravdu jsem jim jejich lásku záviděl, ale teď mám svou vlastní, budu muset rozhodit pár sítí, abych se o Aki dozvěděl trochu víc, než jen jméno.

Já usnula no to zas bude mamka nadávat a protřela jsem si oči ani nevím proč, ale musela jsem se otočit k oknu a tupě zírat do pokoje naproti mému. Nikdo v něm nebyl, ale ten divný pocit, že mě někdo sleduje nebyl jen tak pro nic za nic. Fakt tam někdo musel bejt, vrtalo mi to hlavou, ale stejně jsem vstala z postele a šla se dolů najíst. "Tak jak ti to nahoře jde od ruky a nebo už si snad hotova?" Vyptávala se mamka a prohlížela si můj obličej.

Mamka něco tuší….


Snad se vám líbilo :) Pomalu, už půjdem příště s Aki do školy :D

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Seznam nových eventů komplet info

MAZLÍČCI tabulka komplet info

Aktualizace a Hellevator novinka