Škola pro chytráky úvod.

Pár slov na začátek plusnová povídka :) Jsem ráda, že sem stále aspoň pár lidí chodí. Moc děkuji Wek a Aki-chan za komenty, vždycky mě trochu zvednou náladu bohužel já už moc na běhání k sb nejsem. Kdysi se na mě totiž všichni vybodli. Taky dík Pariah :)

Teď přejdu k nové povídce, kterou budu občas přidávat podle nálady a ohlasu komentářů. Někdy nepřidám nic mno :D Ještě nevím celkový průběh této nové povídky.

Celý článek dole ťuk :)



Její název : Škola pro chytráky.

Doufám, že se mi povede trochu oživit humor jak se budou díly psát to se ještě uvidí. Kdybych to měla popsat jde o jednu holku, která se přistěhuje do Listové vesnice se svojí mámou. Její kamarádky Sakura a Hináta budou šťastné, že chodí konečně do stejné školy. Všechny tři potká láska sem tam trochu praštěná a nebo zamotaná, ale bude se něco dít. Jak novou studentku přivítá předseda všech tříd a zároveň její soused, který jí od začátku po příjezdu do vesnice špehuje? Jak se s tím naše hrdinka vyrovná, když zjistí, že on je právě ten o kterém holky říkali, že je nejhezčí kluk na celé škole. I když podle nich Sasuke a Naruto jsou hezčí :D takže hned po nich :D Jako nová studenka je požádána stát se pravou rukou právě předsedy všech tříd. Jak to oba skousnou ? No to už nechte na mě :D Od prvních dílů moc nečekejte, ale brzo se to rozjede :D První díl snad zítra ve večerních hodinách ještě nevím. Napsaný už ho mám to je pro dnešek vše.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Seznam nových eventů komplet info

MAZLÍČCI tabulka komplet info

Aktualizace a Hellevator novinka