Zašlé svitky týmu 7.- ... 8.kapča

Název: Třetí svitek otevřen !!!

Kishi stále váha jestli je on ten pravý, aby chránil svět. Kakashi věří, že najde správnou cestu a příjme svůj úděl. Stát se někým tak silným se neobejde bez potíží. Ještě je čas všechno si rozmyslet. Co, když si Kishi opravdu nevěří....

Máme tu další pokráčko svitků. Snad jste se těšili .D Ono není na co :D Čtěte dole...



Kishi si vzpoměl, že Kakashi říkal, aby si s ostatními svitky pospíšil a tak nahmatal v batohu svitek s číslem tři. Nevypadal nijak okázale, ale bál se do něj podívat. Změnil se to ano a taky získal sílu, kterou doteď neměl. Jeho méněcennost opět vyplavala na povrch. Začal uvažovat, že pár minut navíc, už to stejně nezachrání. Běžel se rychle převléct, protože usnul v poloroztrhaném oblečení komplet zasraný z cvičiště. Krátká sprcha mu připadá tak blahodárná na rozbolavělé tělo. Byl to elixír na ztuhlé svaly a modřiny, které utržil při tvrdém tréninku. Netrvalo to moc dlouho a s plným tácem jídla si sedl do postele. Musel nabrat sílu, protože nevěděl co ze svitku vylítne tentokrát. Proč vlastně musím umět obranu a útok. Vždyť je úplně jiný století uvažoval a cpal do sebe poslední kus svačinky. Dojedl a nahmátnul svitek. Chvíli ho těžkal v rukou a prohlížel, ale na nic nepřišel byl docela obyčejný. Žádné složité pečetě ani nic podobného na něm nebylo. Polknul a sundal jednoduchou pečeť se znakem Kakashiho. "Hm to se mi ulevilo." Oddychl si a luštil rukopis na pergamenu.

Svitek číslo 3.

Dostal ses, až ke mně tak to je víc než jsem očekával. Tvůj strach se zmenšuje a začínáš si zvykat na to kdo jsi. Tvoje moc je dar tak přestaň s tím, že tobě nepatří. Je to v tobě hochu ať chceš nebo ne jsi to právě ty, kdo bude chránit zemi. To hlavní, ale ještě neovládáš na to budeš potřebovat úplně jinou sílu. Věřit sám sobě. Musíš přemoci strach ukrytý v tvém srdci. Nebude to jednoduché, ale bez toho nikdy neodhalíš co jsi ve skutečnosti schopen obětovat. Tvůj život se mění Kishi a brzy budeš připraven naleznout to co tvůj předchůdce uschoval.

Tvoje cesta se ubírá správným směrem, ale jednou si budeš muset vybrat. Na tvoji volbě bude záviset celý svět, který může skončit. Je to velké břímě na tam mladého chlapce. Vím, že si musíš připadat jako ve snu a chtěl by ses probudit, ale věř mi tohle je realita jakou si měl najít. Už žádné falešné sny jako tomu bylo doposud. Tvoje nová identita se drásá na povrch, už nemůže být déle skryta.

……
Kishi :

Musím věřit sám sobě? Kishi přestal číst a podíval se na odraz v zrcadle. Jsem jiný, změnil jsem se tak, že sám sebe nepoznávám. Můj strach se opravdu o trochu zmenšil, ale stále váhám co můžu změnit. Jsem docela bezvýznamný kluk. Průměr byl vždycky mou součástí. Nikdy jsem nebyl něco víc než pouhé nic. Já mám být ten, který bude udržovat rovnováhu na zemi. Bojím se vlastních myšlenek. Nedovolují mi věřit si na plno, co když selžu a celá země se změní v prach. Zapudil jsem obraz v hlavě jak se snažím o něco co nesvedu a dal se do čtení.

Svitek :

Kishi vím jak se cítíš. Já sem býval taky mladý a nerozvážný kluk. Mojí vinou zemřeli přátele, které jsem měl rád a chtěl je chránit. Nakonec jsem zbyl sám s pomstou zahalující vzpomínky a řídící mé srdce. Teprve Kishi mi otevřel oči i srdce. Naučil mě jak potlačit špatné myšlenky a změnil mě k nepoznání. Slíbil jsem mu, že tě vycvičím jako by tě měl na starost on sám. Jediné co je proti nám je čas samotný, už ho moc nemáme. Až dočteš tenhle svitek budeš mít dvě volby. Rozhodnutí je čistě na tobě.

Pokud začneš věřit svým schopnostem a sobě další svitek se otevře a sám si tě najde, ať budeš v tu chvíli kdekoliv. Tím zpečetíš svůj návrat a Kishi z minulosti se stane tvou součástí. Druhá možnost je, že se vzdáš a budeš chtít žít život jako doteď v tom případě svitky zmizí a už je nikdy nenajdeš. Zapomeneš na všechno co se stalo a tvoje tělo se vrátí do původní podoby. Je to rozcestí na tvé cestě poznání. Jakou si vybereš záleží na tobě jedna končí ve slepé uličce, ale ta druhá pokračuje ve svém poslání.

Svitek se sroloval a Kishi sebou hodil na postel. Mrknul vedle postele na hromádku s Kakasiho odkazem, která před jeho očima zmizela. "Svitek se objeví pokud budeš věřit sám v sebe." Rezonovala Kakashiho slova v Kishiho uších. Na ruce se mu objevily hodinky, které místo času ukazovaly odpočet hodin.

Mám na to dva dny …..

Co chcete, aby vyšlo jako další? Pistě do komentů :
a) další díl svitků
b) škola pro chytráky 2.díl
c)báseň nebo rady do hry a pod.. dorama ....můžete sami upřesnit :) co chcete :D

Já se nebudu nudit, když budu vedět co přidat a bez komentů nedám třeba taky nic :D

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Seznam nových eventů komplet info

MAZLÍČCI tabulka komplet info

Aktualizace a Hellevator novinka