Naše stíny

Dneska je to básnička, zítra během dne přidám povídku škola pro chytráky a pokusim se dopsat jednorázovku jestli se zadaří tak jí přidám hned v neděli či pondělí.

Každý má svou polovinu stínu osobnosti,
poddává se pak jen nářkům a zlosti,
říká se o nich, že to jsou samorosti.




Pochybnosti nejsou zrovna dobrou ctností,
ale bez stínu mi zbudou jenom holé kosti,
kdo se do toho úkolu pustí.

Stín je naší součástí, která nás hlídá,
ten pocit, že je někdo s námi nás svírá,
když není poblíž, zůstává v srdcích díra.

Kde je spravedlivá míra, kdo se po nás zase dívá?

Srdce mi buší, když není vedle mě,
ta polovina co mě zahřeje,
ten pocit co se za mě usměje.

Je to snad polovina duše co svůj stín hledá,
nebo srdce, které za ním spěchá.

Stín je mojí temnotou, ochraňuje mě před samotou…..

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Seznam nových eventů komplet info

MAZLÍČCI tabulka komplet info

Aktualizace a Hellevator novinka