Křídla

Nic se od nich nedovím, i když jsou to andělé co mě střeží….
Mlčí, já je stejně nevidím, jen oni mě sledují z věží…
Stejně tu jsou se mnou, kdy tu bránu prolomím, nezáleží, že čas mi běží..
Jen podívat se k jejím dveřím…

Provází mě snem i tmou, znají totiž duši mou…
Zpívaj píseň kouzelnou, co mě uspává…
Je to jen domněnka, že někdo okolo proplouvá…
Ve spánku se mi zlepší nálada jako by to byla chvíle čarovná…

Jsou to andělé co vidí moji duši toulavou…
Lečí, tam kde jí mám bolavou…


Andělská křídla šumí spolu s větrem skučícím…
Stala jsem se černým petrem ten pocit je mučícím…

Najít cestu, najít klíč k bráně jít jen vstříc…
Moje představy už mizí pryč…

Je to jen pocit co vítr k nohám přináší…
Do nebe mě pak andělé střežit odnáší…

Notebook už je v pořádku brzo začnu psát :)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Seznam nových eventů komplet info

MAZLÍČCI tabulka komplet info

Aktualizace a Hellevator novinka