Škola pro chytráky 13.díl

Včera jsem dávala vědět na fb, že bude dílek kupodivu jsem ho dopsala včas :) Dneska si neodpustím trochu smíchu snad vás to rozesměje jako mě. Poprosím o komenty či ohvězdičkování, ať vím jestli mám v takovémto duchu pokračovat??

Během tohoto týdne bych se ráda plně věnovala nové fb stránce https://www.facebook.com/povidkyodkatt
kde bude úplně nová povídka, kterou tady nenajdete :) Snad tím někoho potěším plán příběhu, tedy alespoň jeho začátek mám v hlavě snad se povede i napsat.


"Třído rád bych vám představil vaši novou studentku." Zčervenala jsem jako rajče, nemám ráda představování a tenhle ňouma to tu vyřvává jako kdyby hlásil školním rozhlasem. Když zaznělo moje jméno Sakura a Ina mě málem převálcovaly. Smetly třídního učitele směr katedra, kde naštěstí zaplul do židle. "Ehm ehm no tak děvčata na svá místa." Zavelel nám a mě se odlehčilo, protože zapoměl na moje další představování. Sakura byla úplně mimo a razila mi místo poblíž nich. "Tady budeš sedět! Saii sedni si jinám." Přikázala klukovy, který ještě před chvíli zabíral lavici hned vedle jejich. Jen se lehce usmál a sedl si dozadu. Ta má autoritu s fleku by mohla jít na moje místo zástupkyně.



Konečně se holky nad mým příchodem uklidnily a začaly mi šuškat kdo se jak jmenuje. "Já si to zjistím sama." Sakura mě tím jen štvala jakoby mě neznala. Vždycky jsem si udělala obrázek o každém a nepotřebovala jsem rady. "No tak, nech Aki vydechnout." Ještě, že Sakuru umí Ina zbrzdit jinak by nebyla k zastavení. Né nadarmo se říkalo, že co chcete vědět zeptejte se Sakury. Byla tím na škole proslulá a označená za vyhlášenou drbnu. Za to Ino to byl pravý opak, raději se držela stranou a do ničeho nešťourala. Obě se tak doplňovaly, že byli nominování do vedení redakce školních novin. Opravdu dospěly. Pomyslela jsem si, když v tu chvíli do třídy vlezl rozespalí Kei. U vchodu do třídy se nahromadilo plno lidí, že se nedalo projít ani ven ani dovnitř. Ke všemu se ve dveřích zasekl prapor spolku nadšenců a fanoušků Keie, který se ve správném okamžiku odšprajcoval z pantů a trefil Keie přímo po hlavě.

Nastalo hrobové ticho, které propuklo v chaos a řev dvou studentek. Řekla bych, že jím transparent patřil tak ať si to vyžerou. Úšklebek z mé tváře dneska asi nikdo nevymaže. Keiovi se na hlavě tvořila suprová boule, která bude svítit jak maják několik dní.

"My nechtěli.. vy krávy to s tím musíte, až do třídy.. to se povedlo aspoň mu spadne hřebínek.." Ozývalo se z hloučku napasovaného mezi dveřmi. Nemohla jsem si to odpustit a tak jsem se taky přidala. " Dneska se nějak daří Takeshimo. Ať ti to vydrží i po zbytek dne." Takeshima mou narážku nevydržel a protože chaos neustával zařval na celou školu. "Necháte toho. Všichni stranou!!!" Takovou autoritu jsem dlouho neviděla všichni zmlkli a dekovali se z naší třídy. Kei došel k mojí lavici drze si přisednul a zašeptal. "To se ti vrátí."

Nevěděla jsem co si mám myslet, ale asi mu z té boule přeskočilo a čekala jsem kdy si odsedne. Nevím proč zůstával sedět, ale mě to bylo krajně nepříjemné. " Nechtěl by sis laskavě sednou na svoje místo??"
Aki asi nemá potuchy, že sedí v moji lavici. To mě přinutilo i přes bolest hlavy se na ni sladce usmát. V jejich očích byla vidět znatelná panika. " Hmm… to bych nemohl." Dneska se nudit nebudu. "A PROČ?" Zvýšila hlas a stoupla si, aby ukázala, že se na mě zlobí.

K její smůle byla hodina a učitel na nás koukal a poulil oči. "Slečno Akino takže vy znáte odpověď?" Dotázal se jí a mě se ještě víc rozšířil úsměv, až se mi na tvářích vytvořily dolíčky. Tenhle jí jen tak neřekne, aby si sedla. Tahle hodina je k nezaplacení. "Na co jste se ptal pane učiteli?" Rozchechtala tím dotazem celou třídu a především mě. "Vy jste neposlouchala?" Aki se výmluvně podívala na učitele a ještě přidala. "Co je vlastně za hodinu?" Tím to teda uzemnila a udělala ze sebe blbce první úrovně. To se nedalo vydržet celá třída se dávila smíchy a nemohli jsme přestat. Učitel se sesunul pod katedru, protože se tentokrát netrefil do židle a tím naše hodina skončila. Aki radši zapadla do lavice vedle mě a ani nepípla. Myslím, že úkol jsem splnil na jedničku z hvězdičkou oznámkoval jsem se a připravil na další hodinu. "Teď máme zeměpis kdyby si náhodou zase tápala." Neodpustil jsem si rýpanec a dekoval se z jejího dosahu. Začínalo tam být nebezpečno.

Komenty :D snad nějaký budou fakt jsme se snažila a za chyby se omlouvám :D

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Seznam nových eventů komplet info

MAZLÍČCI tabulka komplet info

Aktualizace a Hellevator novinka