Škola pro chytráky 14.díl

Pěkné čtení přeji a omluvte chyby :)


Škola pro chytráky 14.díl

Já ho vážně nesnáším. Chtěla jsem si odsednout, ale všechny ostatní místa byla obsazená. Každého koho jsem se optala na výměnu místa se zařekl, že vedle předsedy nesedí. Nevím co se to tady děje, ale i když jsem na některých holkách viděla, jak rády by si k němu sedly stejně mě řekly, že nejdou. Měl respekt to jsem musela uznat a ve třídě měl dokonalou autoritu a dominanci. U poslední lavice mě odbyli stejně jako ostatní, nemělo cenu snažit se o nemožné a zaměřila jsem se na seznamování třídy. Ten náfuka si to ještě odskáče!!




Měla jsem šanci o přestávce poznat Naruta a Sasukeho, z kterých Sakura a Ina i Hináta blázní. Doslova se rozplynuly na podlahu, když se Sasuke usmál. Každá ode mě dostala kopanec, při kterém se poskládaly zpátky do normální podoby. Co co s nima je? Vůbec je nepoznávám. "To je zamilovanost Aki." To mě mělo jako dojmout spíš se Sakura zbláznila, když mi tohle může říct jen tak. Ona jediná ví o mém názoru na lásku. Nikdy jí nechci potkat, nikdy jí nechci znát a ona mi to tu takhle předhazuje a o těch dvouch už ani nemluvím. Ještě teď tady hopsají a předvádějí jak jsou inteligentní. Pětileté dítě by se chovalo líp než ony. Nechala jsem je za sebou, ať ze sebe dál dělají blbce a šla se projít na čerstvý vzduch.

Okolí školy o obědové přestávce bylo takřka liduprázdné. Byl to skvělí pocit procházet se nikým nerušena. Jako bych si o to koledovala někdo se mihnul za stromem. Sleduje mě snad? Místo abych čekala co se bude dít zaútočila jsem jako první. Nikdy jsem se neschovávala před ničím a před nikým. Moje útočná formace se ještě zlepšila za roky tréninku a pilování techniky přepadovou. Čekala jsem nějakého pronásledovatele, ale on si v klidu pod stromem ležel Kei. Ta nejhorší osoba, na kterou jsem mohla narazit. Sám pan velký předseda tříd, který mě byl absolutně ukradenej. Moje odfrknutí ho postavilo na nohy, ale se mnou to nic neudělalo. "To seš zase ty? Mám na tebe smůlu." Přišel blíž a cestou si oprašoval kalhoty. Byl tak sexy při chůzi a ten jeho zadek. Spolkla jsem pochvalná slova a kopla botou do země, až se zvířil prach. Nějak se mi podařilo zamaskovat zčervenání tváří v rozčíleném obličeji. Byl to takový starý trik, ale na Keie zafungoval přesně jak jsem chtěla. "Proč seš na mě pořád nabroušená? Udělal jsem ti něco nebo proč tomu tak je? Chci vysvětlení? To chci tak moc?" Jeho otázky byli dost protivný. Co si o sobě vlastně myslel? Asi, že po něm pojede každá sukně na míle daleko, tak u mě narazil! "Řekni mi jeden důvod proč bych ti měla odpovědět?"

"Zvědavost, jsem hrozně zvědavý na to proč nevycházíš jen se mnou?" Je otravný takhle se ho jen tak nezbavím. V tu chvíli zazvonilo na odpolední hodinu. Místo odpovědi jsem se vydala do budovy školy. Jeho kroky byli slyšet hned za mnou. Nejdřív jsem se chtěla zeptat proč mě pronásleduje, ale pak mi došlo, že jde taky do třídy. Začínám ze sebe dělat blbku.

Musím se od něj držet dál! Sedl si do stejné lavice a čuměl přímo na mě. Věděla jsem to, ale nepodívám se na něj jen by se mi zase smál. Tentokrát budu připravená! Nenechám se zmást.

"Keii na slovíčko!" Chtěla jsem stanovit pravidla, ale zase ze sebe dělám to co nechci. "Jo rád, ale až po hodině." Začal se smát a ukázal na učitele stojícího u tabule s vyjeveným výrazem. Sesunula jsem se do lavice a dělala se neviditelnou, ale učebnice před obličejem mě stejně na dlouho nezachrání, protože ten démon sedí hned vedle mě.

P.S
V poslední době se to doma zase zhoršuje, proto prosím omluvte to, že nemám věčně náladu psát naráz několik dílu jako tomu bylo dřív, než onemocněla členka naší rodiny a tím pádem nejsou tak často. Stejně se budu snažit psát. Horčím se dle nálady proto se to nedá číst :) Abych připoměla tak na fb stránce, kterou vidí i ty jenž nemají fb vyšel taktéž nový díl. https://www.facebook.com/povidkyodkatt

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Seznam nových eventů komplet info

MAZLÍČCI tabulka komplet info

Aktualizace a Hellevator novinka