Melodie hvězd

Jak už všichni vědí já se při práci prostě pomumlávám melodii a do toho dávám slova. Takhle nějak u mě vznikají ty děsný básně :D Úterý nebylo nijak vyjímečné, ale byla jsem trochu naladěná, takže vzniklo pár rýmu no a já chytla rýmu :D Myslím to vážně fakt jsem nastydla :)

Zase zdržuju :D tentokrát dám báseň nebo píseň jak chcete dolu, aby si to ten koho zajímá má tvorba rozklikl :D je trochu delší no :)
Ráno, když se probouzím na obloze jsou ještě hvězdy. Trochu jsem se zahleděla na tu nádheru nahoře o tom je dnešní dílo :)

Melodie hvězd ťuk na celý článek :)



Melodie hvězd

Jsi jako zářívá hvězda půlnoční,
jasné světlo mi už nestačí,
je to jako, když se svět zatočí,
na moje city tvoje moc už útočí,

To jasný světlo co z tebe vychází,
jsi moje lampa co mě vytáhne z nesnází,
stačí se podívat, když tvůj čas nadchází,
temná obloha se rozzáří.

Moje srdce radosti poskočí,
ta krátká chvíle mi však nestačí,
vidět tě, jiskra mnou proskočí,
jsi moje hvězda půlnoční.

Každou noc je o krok blíž, přichází,
smysl mi až teď dochází,
proč se směrem ke mně prochází,
let na zem nadchází.

Nastavím dlaně pro svojí hvězdu půlnoční,
zachytit jí však nestačím,
zády se k nebi na dobro otáčím,
svět pro mě končí všechno se zatočí.

Už nevidím jak nová hvězda třpytí se,
do tmy jen hledí se.


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Seznam nových eventů komplet info

MAZLÍČCI tabulka komplet info

Aktualizace a Hellevator novinka