Zachraň můj osud 7. díl

Po radách do hry Shakes a fidget rovnou následuje krátký dílek osudu, Je to povídka, kde budou dilky kraťounké píšu jí v mezičase pokud mě nic nenapadá k jiným příběhům vracím se k této. Bude vycházet nepravidelně a netuším jak moc dlouhá bude :)

Kdo se na ní těšil aspoň dejte hodnotící hvězdičky, koment by byl lepší :D diky tak hurá do krátkého čtení ťuk dolu :)




Ten šepot uklidnil mé rychle bušící srdce, dostal se do mé hlavy a přinutil mě … přinutil mě probudit se! Vyjekla jsem štěstím i strachem najednou, až mi vyhrkly slzy. Bylo to tak živé a jasné, jako by se to dělo ve skutečnosti. Co to bylo za sen? Mám husí kůží po celém těle a klepu se jak ratlík. Podívala jsem se na svou ruku, v které jsem křečovitě svírala bělostné pírko. Jak je to možné?! "Je tady někdo?" Bylo hloupé někoho hledat mezi čtyřma stěnama, kde mimo pár kousků nábytku byla místnost prázdná. Nedalo se nikde skrýt, ale špatný pocit se nevypařil ani po zkontrolování zamčených dveří. Strach se ve mě usídlil a já tušila, že osud si se mnou zase zahrává. Co mě čeká tentokrát?

Darius :
Padal jsem do temnoty, kde mě křídla opouštěla. Něco se zlomilo a úlek z pádu překryla silná bolest na zádech. Moje křidla zmizela a nechala po sobě dvě jizvy, které boleli při každém pohybu. "To je tvůj trest pošetilí anděly. Nechť jsi bloudící poloanděl! Moc ti zůstává, ale budeš žít mezi smrtelníky. Pokud najdeš co si chránil, křídla se ti obnoví a navrátíš se mezi nás! Do té doby žíj na zemi a pomáhej potřebným!" Zaslechl jsem za sebou hlas, který jsem nepoznával. Následoval dopad na něco tvrdého a studeného. Ocitl jsem se na zemi, to jediné mi dávalo smysl, ale jinak jsem si nic nepamatoval krom poslední věty. Musím najít to co jsem chránil.

Má cesta započala…

p.s Co myslíte? Čeká naší hrdinku taky nějaké štěstí nebo bude stále propadat hlouběji do beznaděje. A co padlí anděl Dar? Nechte se překvapit v dalším díle :D

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Seznam nových eventů komplet info

MAZLÍČCI tabulka komplet info

Aktualizace a Hellevator novinka