Zachraň můj osud 9.díl

Zachraň můj osud 9.díl

Byla dřina dostat poutníka za dveře do tepla, než se venku rozpoutalo doslova pekelné počasí. Při posledním nárazu větru se v domku skoro uhasil oheň v krbu. Přesně v okamžik, kdy se mi povedlo zatáhnout ho dovnitř se zabouchli dveře. Nevím co se to dělo, ale celý domek se chvěl při nárazech větru a bubnování deště smíchaného s kroupami. V tu chvíli nevěděla, že tohle někdo zařídil a změnil její osud, který se jinak blížil ke konci.






"Jednou mi poděkuješ Dare." Řekl si pro sebe Dark a v obláčku tmavého kouře zmizel ze světa lidí. Počasí se navrátilo do normálu a během chvíle bylo venku zase podzimní počasí. Nahoře na mě čekala Adra s nabroušenou náladou. Kdy ona vlastně ke mně byla hodna? Řekl bych, že nikdy. Musel jsem se tomu usmát zatímco ona je krásná jako anděl povahou by mohla rovnou pracovat u nás. "Ahoj Adro." Můj veselý pozdrav jí vykouzlil na obličeji zamračení. Asi jí nevonělo, že teď místo Dara trčí u brány do nebe ona. Vždyť mě ani nemůže vystát na dálku natož na pár metru, kde sedím u brány do pekla. "Nechceš jít otravovat jinám?" Optala se mě sladkým hláskem, z kterého jsem cítil nenávist. Zbožňuju, když je rozčílená pomyslel sem si a v klidu dosedl na své místo jako strážce pekelné brány. "Proč bych měl?" Zamračila se ještě víc a odešla kousek stranou. Jako by mohla nějak ovlivnit, že jednou jí prostě dostanu a pak se mě nezbaví vůbec. Můj sen se jednou splní a bude má přísahám,že hned po tom co Dar uspěje na zemi si ji omotám kolem prstu, jen ho tam dole budu muset trochu popostrčit. Jak ho znám trvalo by mu několik staletí. Podíval jsem se dolů a zaměřil pozornost na Dariusovu auru.


p.s
No jo je to krátké, ale na dalším dílku už se pracuje :) třeba vyjde o víkendu :D a nebo by jste raději chtěli školu pro chytráky ? Copak čeká Dariuse na zemi, až se probere? Jinak Dark jako pekelník se mi zdá zazím hodny no však on se vybarvý jak jinak vyzrát na Adru :D

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Seznam nových eventů komplet info

MAZLÍČCI tabulka komplet info

Aktualizace a Hellevator novinka