Plovoucí kuchyň

Ráno to vypadalo docela slibně. Nejdřív budíček před čtvrtou ranní, nakrmit naši smečku koček ano je to smečka zlobivců co neposlouchá a vydat se po tmě po schodech dolů. Cestou jsem narazila na dvě mrtvé myši, ještě že tak, občas je mají i živé, pochválila jsem naše lovce za to, že budeme muset znovu setřít schodiště a pokračovala ke dveřím a ven do zimy k autu. Úspěšně nastartovala a odfčela.

Můj návrat se konal o trochu dříve, protože jsem nastydlá a z horečkou jsem se s těží doplácala v sedm ráno domu naštěstí tam nemusím trčet moc dlouho. Jen co jsem dorazila seběhli se naši kočičáři do kuchyně a bylo jim fuk, že mi není dobře a potřebuju si jít lehnout, prostě se dožadovali nového nandání dlabance. Silou vůle jsem naplnila mističky a šla spát co se dělo mezitím netuším a ono popravdě je lepší to nevědět. Po probuzení jsem šla znovu nandat kočkám do kuchyně a zkontrolovala pobíhající morče v kleci jak na něj dvě kočky čumí a snaží se ho dostat ven, asi si myslí, že je to taky myška.

Konečně jsem si mohla vyndat maso na oběd a ponořit ho do hrnce s vodou a jít zapnout počítač. Po chvíli sem si chtěla jít udělat čaj, aby se mi trochu ulevilo na hlasivky, které ještě moc dobře nefungovaly, ale aspoň mi klesla teplota. Razím si to k dveřím do kuchyně a jen čumím. Hrnec s masem na okraji linky a okolo něj kočky, malý náraz no a bum bác. Všechno na zemi z plovoucí podlahy se stala opravdu plovoucí, nejdřív jsem uvažovala, že bych si mohla v té ledové vodě zaplavat, ale nakonec jsem to raděj setřela. Ono to fakt bylo studený.

Nakonec jsem si ještě všimla, že jak se ostatní kočky lekly schodily ještě misky s další vodou na linku, takže ze mě bude asi vodník.

Některý zdrhli do postele a jiní sedí u klece s morčetem a dělají jako by nic však ona to panička uklidí a zítra jí to zase schodíme.


Už teď vím, že spřádají nový plán jak mě vytočit. :D

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Seznam nových eventů komplet info

MAZLÍČCI tabulka komplet info

Aktualizace a Hellevator novinka