Škola pro chytráky 20.díl

Nakonec se povedlo díl je hotový, ale jako obyčejně víc toho zatím nemám. takže prosím o trpělivost teda ty kteří to čtou. Chvíli mi to trvá než se rozepíšu... Jak to bylo dál ? To najdete v článku v minulém díle se Kei rozhodl zmizet na chvíli pryč, potřeboval ze sebe schodit to zlé, takže si našel chajdu v lese a tam teď bouří. Akina zvládla společně s přáteli zvládnout kroužek boxu, který doputoval k řediteli a co dál no přece se de hledat Kei.....

Promiňte jeste tam jsou překlepky občas to ani nevidím :) Tak rozťuknout článek a běžte číst díl je dole :)




"Hiro počkej na mě!" Zmohla jsem se na varovné zakvílení, protože hlas se mi vytratil. Rychlí běh v lese mi absolutně sebral poslední zbytky energie. Doufám, že Kei bude v pořádku. Dotrmácela jsem se blíž k rozpadlé chajdě, která kdysi dávno musela být pěknou chatou. Okna byla napůl vyvrácena z rámu a sotva držící tašky na střeše hrozily spadnutím. Znovu se ozvalo zavrčení, přesně v okamžik, kdy Hiro vešel dovnitř. Chtěla jsem ho hned následovat, ale Hiro vyběhnul ven a mával na mě. Nejdřív jsem nechápala co po mě chce, ale stačilo se podívat do díry v domě a bylo mi to jasné. "Akino uteč!!!" Zaslechla jsem a okamžitě se dala znovu do běhu, tentokrát mnohem rychleji a naléhavěji. Nemohla jsem si dovolit zůstat po zadu. Hiro ke mně přiběhl a chytil mou ruku. Doslova zdrhal šíleným tempem a já měla co dělat, abych mu stačila. Předchozí běh mi způsoboval potíže s dýcháním a třesoucí se vyčerpané nohy byly čím dál těžší. Běh se zpomaloval každým metrem, který jsme se oddalovali od chajdy. "No tak vydrž! Musíme se někde schovat."

Hiro se snažil uvažovat, ale moc se mu nedařilo. Dusot a otřes země byl hlasitější, než předtím. Blížil se tím si byl Hiro jistý. Moc času nezbývalo a sil ubývalo. Uvědomoval jsem si, že dál se nedostaneme. Akina byla vyčerpaná a já pomalu dosahoval svých limitů. Tělo celé bolelo a ve slabinách se zarývali ostré bodance od rychlého běhu. "AKINOOOO" Zařval jsem přes celý les, když upadla.

Ve škole:


Už by se měli vrátit i ostatní. Hináta si došla do třídy pro věci a nechala mě na hlídce. "Naruto kde sou ostatní?" Křičel na mě od vrat Sasuke a doslova podpíral utahanou Sakuru. "Co si s ní provedl?" Kouknul jsem na doslova vyždímanou Sakuru, která se rovnou sesypala na schody u hlavního vchodu do školy. "Chtěla se předvést, takže lezla i tamhle na ten kopeček." Ukázal prstem na horu velkou jak krávu. "COŽE? A to si ji nechal a jak si to zvládl ty?" Vytřeštil jsem oči na Sasukeho, který byl v naprostém pořádku ani na něm nebylo vidět žádné vyčerpání. " No čekal jsem dole pod kopcem, kdyby někdo šel. Já jí to nedokázal vymluvit, že tamtudy Kei určitě nešel." To sem si mohl myslet, takže si sedl dole a koukal jak Sakura leze nahoru. Sasuke jen pokrčil rameny a dodal. "Měl jsem pěkný výhled na Sakuru, teda kdyby se něco stalo." Rychle dodal a začal rudnout. Otočil jsem se na Sakuru ležící na schodech a podíval se v čem šla. Hmm polobotky, krátká sukně a přiléhavé tričko v tom můj pohled sjel znovu k sukni a vše mi docvaklo.

"Ty, to mi chceš říct…" Zrudnul jsem taky. Sasuke se radši otočil, abych mu neviděl do tváře, která konkurovala zralému rajčeti. Než jsem stihl promluvit přišla Hináta a postarala se o vyčerpanou Sakuru. Takže nám obě holky zmizeli z dohledu. Sasuke to chtěl zamluvit takže nadhodil jiné téma. "Kde je zbytek Sai a Ino s Akinou?" Zeptal se mě. "Taky je vyhlížím, ale ještě nedorazili, i když už pěknou chvíli mrholí a přidává se i silný vítr. Začínám mít starost." Ve vratech se ukázal Sai s Ino jak se drží za ruce, když nás viděli rovnou se pustili. "Hej vy dva hledali jste vůbec někoho?" Křiknul jsem na ty dva vrkající holoubky. "Naruto nech je to nevidíš, že sotva stojí a jistě mají žízeň." Sai jen přikývnul a společně s Ino zapluli dovnitř. "Takže jen Akina? S kým vlastně šla?" Vítr zesílil ještě víc a z mrholení se rozpoutala dešťová smršť. Kdo je v téhle chvíli venku bude promoklí na kost. "Půjdem jí hledat." Řekli jsme oba naráz a doběhli do třídy pro ostatní, aby se připravili na pochod v dešti. "Já jí viděla na konci pozemku s Hirem, takže sama nebude." Špitla Hinata a napila se horkého čaje. "Tak aspoň, stejně co to toho Keie popadlo, že není k nalezení." Všichni zavrtěli hlavou nikdo to nechápal. "Půjdem." Zavelel Naruto.


P.S Co se bude dít dál? Co se stalo Akině a Hirovi? Ostatní je jdou hledat najdou je? Další díl se bude chystat již brzo :)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Seznam nových eventů komplet info

MAZLÍČCI tabulka komplet info

Aktualizace a Hellevator novinka