Myšlenky se vrací

Dlouho jsem nedala žádnou báseň. Bylo toho na mě moc jak pečení cukroví tak uklízení celého domu. V téhle době budu mít trochu času, než si sednu o Vánocích k televizi a ani se nehnu teda, alespoň v to doufám. Jak budete o Vánocích a následném volnu blbnout vy ?


Něco podobného jsem kdysi sepsala to co se děje v mé hlavě, někdo to může pamatovat jako básně s názvem myšlenky.

Myšlenky se vrací
báseň je dole, třeba jí někdo nebude chtít číst...




Je to jako když horký uhlík v srdci hřeje,
v hlavě mi zní melodie, co se děje,
stále se mi v mysli opakuje,
melodie, melodie, melodie.

Ta melodie, mi oznamuje,
že se srdce chvěje.
Je to melodie,
jen pro toho, kdo si přeje.

Melodie co se pod kůži dostává,
je to hvězda zářívá,
v hlavě se mi přehrává,
zní jako píseň toulavá.

Ta melodie je duše moje,
co se ozývá, tiše se směje,
štěstí mi tím oznamuje,
melodie, melodie,melodie.

Je to melodie půlnoční,
jedna sloka mi však nestačí,
papír se znovu otočí,
tahle píseň nikdy neskončí.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Seznam nových eventů komplet info

MAZLÍČCI tabulka komplet info

Aktualizace a Hellevator novinka