Kočka domácí 1. Těžké začátky

Občas budu psát jak naše kočky tráví své dny doma či venku. Už jste se někdy pokoušeli stát kočkou? Tak já to teď na chvíli zkusím :D

Obyčejný sobotní den kočky domácí byl zaznamenám do tohoto spisu a pár stran bylo dokonce rozcupováno na malé kousíčky. Takže beru izolepu a lupu a budu se to snažit dát dohromady.

Kapitola 1. Těžké začátky

Ráno začínalo jako pokaždé v brzkých ranních hodinách, kdy venku vládla tma. My kočky žijeme nocí a ve dne se poflakujeme. To je pro ty, kdo nevědí jak náš kočičí život chodí, abych nepředbíhala vrátím se k tomu brzkému ránu. Pěkně vylezu krmiteli na postel ( poznámka kočky nemáme páníčky, ale krmitelé co nám dají vždy co chceme v kteroukoliv hodinu. Vrrr) no a pěkně mu začnu našlapovat na zádech je to práce pracná, ale jinak to nejde.




První reakce krmitele byla, že mě shodil na zem, ale na mě si nepříde. Vlezu si tam třeba desetkrát on to časem vzdá a vstane. Vedu jedna nula, už je vzhůru a bloumá na telefon kolik je vůbec hodin. Já mezitím nastartuju motory a automaticky ho navedu na wc beze mě by tam totiž netrefil. Tam mu odstřelím toaletní papír někde do rohu a celý ho rozmotávám aspoň bude mít rozcvičku. Následně se jde do koupelny, kde mu sežeru kartáček a zubní pastu. No co měl vstát na poprvé tohle je trest.

Konečně se rozkouká a nanda mi konzervu. Pcheee tak na tu já ti kašlu. Začínám vrnět a mazlit se o ledničku. Krmitel se trochu zamyslí a vytáhne kapsičku. Jako tohle neudělal špatně, ale ten salám je v lednici, to by ho mělo zajímat. Ujím trochu kapsičky a dál zamilovaně vrkám vedle lednice. Nakonec ho vycvičím a dostávám několik plátku salámu.Po jídle je mi hozena kulička na hraní, ale já ji odpálkuju a jdu spát. Krmitel kouká, že se stáčím do klubíčka a říká si co tu od pěti od rána bude v sobotu dělat. Mě je to jednou a vůbec mě nezajímá, že na mě vejrá v pyžamu.

Vrrr vrrr to se mi to krásně spalo. Znovu naklusávám k lednici pro něco dobrého, když mám tak akorát ještě trvám na nalití mlíčka, aby bylo čím tu mastnotu spláchnout. Dojdu se vyvenčit do bedýnky, aby měl krmitel nějakou práci na co chodit ven a hrabat se v hlíně. Potom se musím pracně tak hodinu umýt přeci jen hygiena je důležitá pak si odběhnu znova na záchůdek odmotám trochu toaleťáku a vrátím se vymydlit na své oblíbené místo. Krmitel de na wc a nadává, pak je slyšet namotávání roličky a spláchnutí. Krásně se to poslouchá jak to šustí asi to udělám ještě tak dvakrát do večera, aby mi krmitel nezakrněl.

Moje oblíbené místo je samozřejmě tam kde není místo. Hupsnu na okno a schodím jeden květináč. Krmitel naklusává a ukazuje něco prstem, že prý zlobím. Než dojde pro ten smeták co jsem si nedávno označkovala schodím ještě jeden květináč, aby se neřeklo, že nic nedělám.

Jooo tak teď mám přesně tolik místa, abych se srolovala a začala umývat před spaním. Tradičně probudím se, až v noci kdy jdu opět budit svého krmitele, beztak už se naspal až dost :D

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Seznam nových eventů komplet info

MAZLÍČCI tabulka komplet info

Aktualizace a Hellevator novinka