Škola pro chytráky 27.díl

Škola pro chytráky 27.díl


V předchozím díle se Kei konečně dověděl, že jeho milovaný gauč zmizel z kanceláře a začal být nepříčetný. Akina ho donutila jít pokračovat ve vyřizování žádostí a to takovou rychlostí, až to létalo všude kolem a šla vařit kafe. Vypadá to na dlouhou noc plnou papírování.


díl jee dole :) trochu kratký, ale nemám moc nápadů :)



Kei je opravdu něco pomyslela jsem si a rychle zabouchla dveře od jeho kanceláře předsedy tříd. Životu nebezpečná tahle práce a to můj nadřízený je medvěd v rouše beránčím a to doslova. Co to bude příště? No nechám se překvapit třeba se polepší. Šla jsem postavit na další konvici kafe a snažila se mezi tím ještě třídit několik posledních krabit, které se musely bezpodmínečně vyřídit. Kei vylezl s hrnkem v ruce a já mu zrovna rychle nalila, aby se vrátil ke své práci. "Ten gauč..?" Nechal otevřenou otázku a čekal jestli něco řeknu. "Až to doděláš tak ti ho nechám přinést zpátky." Věděla jsem, že je unaveny a měl by se na chvíli natáhnout jinak to nedodělá včas. "Aki já ho potřebuju." Podíval se na mě škemrajícím pohledem a mě se nedostával vzduch. Takhle nějak si musí připadat moucha zavřená ve sklenici. Dalo mi práci trochu se nadechnout a přiškrceným hlasem se pokusila odpovědět. "Víš chr chr…." Kei mě tak moc bouchnul do zad, že mi vyrazil dech, který jsem ještě ani nestačila nabrat do plic. "Vodu .. podej …mi vodu." Z posledních sil se mi podařilo vyřvat větu a začala jsem se dusit. Jediné co mi dodávalo sílu vytrvat bylo, že mu to vrátím. Jednou mu to určitě vrátím a pak bude o vodu škemrat on a sotva popadat dech.

Přiložil mi sklenici s vodou k ústům a já se opatrně napila. Každá kapka znamenala úlevu od vyprahlého hrdla, které vyschlo jako studna za horkého dne. Opatrně a zhluboka se mi podařilo nadechnout a praštit Keie vedle mě. "Za co Aki ?" Tvářil se tak ublíženě. Jak on tohle dělá?? "Ještě se ptej." Zakabonila jsem se na něj a on se urazil. Nechal mě tam stát a zapadl do svého kutlochu. Zatnula jsem ruce v pěst. Jednou ti to vrátím. Slibovala jsem si sama sobě a troch use uklidnila. Hodiny právě odbíjeli třetí hodinu ráno. Čas rychle utíkal a my měli ještě plno práce.


Ani nevím jak, ale vzbudilo mě denní světlo. Podívala jsem se okolo svého stolu na posledních pár hromádek papíru. Z prvu jsem si myslela, že nevstanu jak moje tělo bylo bolavé, ale když jsem se podívala pořádně šlo o úplně jiný důvod. Moje reakce byla jediná. Rychle vyskočit a schodit Keie. On si ze mě udělal polštář!! Vyprostila jsem nohy a rychle vyskočila, až jeho pád zaduněl o podlahu. Nic vůbec to s ním nehnulo jako pařez. Tohle si s ním taky vyřídím, ale jestli to bude pokračovat budu si muset na ty jeho prohřešky koupit sešit. Je vůbec možný, aby to byl nejoblíbenější kluk na škole. Tohle jsem musela prozatím odsunout a natáčela vodu do konvice, když nezabral držkopád tak studená voda určitě!!!

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Seznam nových eventů komplet info

MAZLÍČCI tabulka komplet info

Aktualizace a Hellevator novinka