Škola pro chytráky 28.díl

Škola pro chytráky 28. díl

Stále jsme v kanceláři předsedy tříd a Aki nevědomky usnula. Kei si z ní udělal polštář, když mu nechala odnést jeho milovaný gauč. Později se vzbudila a doslova vylítla. Keie odpálkovala na zem. Jenže, to neznáte Keie ani to s ním nehnulo.
Tak co zkusit trochu studené vody ? …..




Když nezabral držkopád tak ledová voda určitě. Natočila jsem plnou konvici vody samozřejmě té nejstudenější a šla po špičkách. Tohle ti vrátím i s úroky! Malé naklonění a pár kapek skončilo přímo na jeho zátylku. Čekala jsem vystoupení hodné mistra chrapouna, ale Kei nic, prostě si dál spal a vůbec nereagoval. Tak to na něj vyleju celý a pomalu se chystala vylít všechnu vodu. Na Keie v ten okamžik dopadly první paprsky slunce. Právě svítalo a já si ho pěkně zaleju, třeba ještě povyroste. Podmínky k tomu měl skvělé.

"Aki kdy to budete mít hot…" Hiro stanul ve dveřích a nevěřícně zíral co je tohle za scénu. Zamrkal a začal se smát. "Máš skvělej nápad, ale má to jeden háček." Odložila jsem konvici s vodou. "Jakej?" Zvědavost mi nedala a musela jsem to vědět. "Tohle nezabere. My to doma zkoušeli. Dokonce mi mamka řekla, abych ho hodil rovnou do vany." Hiro šel, až ke svému bratrovi a vzal ho jak hadrového panáka. "A zabralo to ?" Přenesl ho vedle a položil do jeho křesla. "No my si to taky mysleli, kdyby mě tam hodil on asi bych ho zkopal do kuličky, ale s ním to nehnulo. Prostě si ležel ve vaně studené vody a spal jako nemluvně. Když jsem to viděl napadlo mě odvézt ho někam daleko, aby se musel vrátit po svejch. Jenže mě tak unavilo ho vyndávat mokrého z vany, až jsem tam spadnul taky." Hiro se uchechtnul a mrštil bráchu do křesla. "A co si s ním teda udělal?"

"No v té chvíli se plán s odnesením Keie neznámo kam vypařil. Já se nejdřív leknul, ale hned po vteřině mě došlo, že ta voda ve vaně není vůbec studená. Naopak byla příjemně teplá. On má snad i osobní vytápění, když je vlastně medvěd. Občas nás překvapí co vlastně všechno může. Nejdřív jsem se vyškrábal na nohy a pak pomohl bráchovy z vany. Při tom vytahování jsem mu zavadil o ucho a on se okamžitě probral. Jako by tam měl čidlo." Ukázal na jeho uši a do jednoho zlehka cvrnknul. " Aki ty moje .. HIRO CO TY TADY DĚLÁŠ!!" Zarazil se Kei a divil se, že je u sebe v kanceláří a ještě k tomu i s Hirem. "Jak, kdo a co tu vlastně děláš." Hiro se nadechnul a chtěl to vysvětlit, ale Aki byla rychlejší. "Právě tě prakticky zachránil před koupáním a ukamenováním, kdyby první varianta nezabrala." Hiro se nemohl udržet a začal se chechtat na celé kolo a doufal, že jim tohle hašteření dlouho vydrží. Skvěle se tím bavil. "Co nechápu???" Dodal tupě Kei a to se raději Aki sebrala a odešla k sobě.

"Ty to chápeš?"
"Jo." Hiro se pořád dusil smíchy a já nic nechápal.
"Co se tu dělo?"
"Kei si prostě ztracenej případ." Prohlásil Hiro a dál se smál úplně bez zábran.
"Ale já za to nemůžu to Aki. Já bez ní ani nemůžu usnout." Šeptnul, ale já to slyšel.
"Kdyby si ji pomáhal tak nic neřeknu, ale ty ji jen přiděláváš starosti." Dodal Hiro a vycouval z mého kanclu, aby se usadil u Aki.


To se mi nelíbilo a okamžitě jsem ho vypoklonkoval z kanceláře. "Máme práci." Zabouchnul jsem dveře a ještě je pro jistotu zamknul. "Tak co tu stojíš! Do práce." Když to tvrdí tak ať taky něco dělá. "Víš, že když spíš si roztomilá a tichá." Než odešel stačila jsem po něm hodit knihu školního řádu ….. přesná trefa.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Seznam nových eventů komplet info

MAZLÍČCI tabulka komplet info

Aktualizace a Hellevator novinka