Škola pro chytráky 29.díl

Škola pro chytráky 29.díl

V minulém díle se nám pěkně spalo a budilo se vodou, i když na Keie to mělo efekt rovný nule. Oba se hašteří a Hiro se baví jejich výstupy a hádkami.
Tak to by bylo Kei vyhodil Hira z kanceláře konečně se ho zbavil no a do práce máme ještě co dělat.

No a já, abych vám to napsala :D článek je dole ....




Než Kei odešel k sobě stihla jsem po něm hodit knihu školního řádu… přesná trefa. Podíval se na mě jen tak napůl a zalezl do své jeskyně. Takový studený pohled na mě ještě nehodil. Jednou je rozpálený podruhé ledový a jindy ničí vše okolo sebe. Má tolik různých osobností, ale jedna bez druhé, by asi nemohly tvořit Keie jakým je. Konec těch blbých myšlenek je na čase pohnout s touhle hromadou. Popadla jsem několik razítek naráz a třídila poslední fůru. Většina byli blbosti, které jsem medvědovi nedávala ani před čumák, ale některé stáli za pokus jestli projdou. Nakonec z toho byla solidně narvaná velká krabice na vyhození a druhá poloprázdná ke schválení či zamítnutí. Sevřela jsem ruce v pěst a dodala si odvahu vlézt do té medvědí rokle plné nástrah a pasti, ale předně jednoho medvěda, kterého se jen tak asi nezbavím.

Zaklepání. "Kdo to sem zase leze pracuju!!" Zařval přes dveře, až se přibouchly. Protočila jsem oči v sloup a nasadila medový úsměv číslo dvanáct přesně na medvěda a strčila hlavu do dveří. "Můžu?" Moment zíral a pak jako omámený kývnul. No a mám ho. Protočila jsem se ve dveřích a mrskla mu tam krabici. "To je zbytek tak zatím já mám hotovo." Popadnout své věci mi nezabralo víc jak pár vteřin a vylítnutí mimo školu taky. Okamžitě jsem se schovala za sloup a koukala jak Kei vylít hned za mnou. O fous a chytnul mě. Zůstala jsem v zákrytu a počkala, až odpochoduje.

Tak takhle to ona dělá to jsem nevěděl a brácha má smůlu. Sice ho občas lituju, když ho vidím jak kouká do protějšího okna, ale na druhou stranu si to zaslouží. Prostě Aki je skvělá a je jediná kdo ho krotí. Aniž bych si to uvědomoval opřel se do mě chlad. Bodaví a útočný. "Keii kde ses tu vzal." Opatrně jsem se otočil na bráchu a viděl co jsem nechtěl. "Hiro pomoc mi." Zasýpal na mě z posledních sil a svalil se na zem. Vyděsil mě jako vždycky, ale naštěstí jsem tenhle jeho stav znal z dřívějška. " Pom.. pomoc." Zas už něco, když se z něj nestane ohnivý medvěd tak pro změnu ledový. Je to blb se zase zamrazil. "Víš Keii si sice můj brácha, ale občas si dost natvrdlej. Teď mám příležitost ti něco říct. Hned potom tě odmrazím platí?" Lehce přivřel jedno oko na souhlas. Stejně neměl na výběr. "Tohle si zapamatuj nebudu to opakovat znova, protože pak bych dostal asi nakládačku a ty by si zase zuřil někde po lese. Takže k věci pokud jde o Aki je to jen moje kamarádka jako ostatní. První rada zní jestli jí budeš pořád uhánět nakonec skončíš sám. Pak mám ještě jednu, ale tu si nechám v záloze moc mě oba bavíte a nerad bych se o to připravil." Položil jsem si bráchovu ruku na rameno a pak ho opatrně nadzvedl, až se přesunul na má záda. Nebyl tak těžký a školní sprchy byli hned za rohem. Opatrně jsem prošel dveřmi, aby se Kei praštil o futro a nesl ho přímo do horké vodní nádrže. Pro jednou se tu ty bublinky hodí a doslova tam Keie mrštil, až vystříkla voda všude okolo a zmáčela mi boty a nohavice u kalhot. Počkal jsem, až brácha vyplave a koukal se odklidit co nejdál. Tohle asi pěkně schytám. "HIRO …

No já to říkal….

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Seznam nových eventů komplet info

MAZLÍČCI tabulka komplet info

Aktualizace a Hellevator novinka