Zachraň můj osud 22.díl

Zachraň můj osud 22.díl

Dnes je ten den kdy by se měla Adra sejít s Darkem. On čeká na místě, které si určili a ona zatím nedorazila. Co myslíte vyjde jim to ? Co by se tak mohlo stát? A jak je na tom Zaza a Dariusem?? Máte se na co těšit dá se říct, že dnes píšu skoro online nemám ani čárku :D

Dark a Adra :




Jsem tu včas oddychl jsem si a uhrábnul si vlasy, které neposedně poletovaly. Už jsou moc dlouhé pomyslel jsem si a nevšímal si ani jedné z žen, co procházeli okolo a zvědavě si mě prohlíželi. Promnul jsem pramen rudých vlasů a zastrčil si ho za ucho. Okolo mě se utvořil hlouček mladých dívek, ani nevím kde se jich tolik vzalo. Čím víc jich bylo, tím víc jsem se mračil, kdybych mohl tak se vypařím. Jenže tady si to nemohu dovolit a Adra by mě nemohla najít. Nedalo se to vydržet, ale naštěstí se Adra objevila v pravou chvíli, kdy se mě začínali vyptávat jestli jsem nějaký model. Jen kdyby mě viděli u nás, tak by vzali do zaječích. Šibalsky jsem se usmál, až na několik přítomných padly mdloby a vykročil jsem ke své lásce. Vzal jsem ji za ruku a zbytek slepic popadalo jak zralé hrušky. "Máš tu konkurenci." Pošeptal jsem jí do malého ouška. Ten brajgl na chodníku jsme nechali za sebou.


"Moc to tu neznám, kam by si chtěla jít?" Adra se vůbec nesoustředila na to co říkám jen hleděla na naše spojené ruce, které se volně pohupovaly do rytmu chůze. Zastavil jsem a otočil se čelem k ní. Teprve pak si všimla, že se něco děje. Docela by mě zajímalo co by udělala, kdyby jí Amor neočaroval. Šla by se mnou? Nebo by mi nedala šanci? Pořád si musím opakovat, že jsem alespoň jedno u ní a to mi nikdo nevezme. Chtěl jsem promluvit, ale ve vzduchu bylo něco co mě zarazilo se jen pohnout. "Adro honem pojď!" Sevřel jsem její ruku pevněji a rozeběhl se co nejdál. "Co se děje?" Zeptala se mě roztřeseným hlasem. Nevím jestli mě to vyděsilo víc, ale tohle nebyla moje Adra! Vždycky byla tak odhodlaná, plná energie a prakticky se nebála ničeho. Její síla ochránkyně nebes byla pryč jako mávnutím proutku. "Až se dostaneme zpátky nahoru slibuju ti, že Amora napíchnu na ty nejostřejší vidle co tam najdu." Opatrně jsem ji sevřel v náručí, byl to krásný pocit takto jí držet, ale jedno to skončí a já přesně věděl kdy. "Amora se zastávat nebudu, zaslouží si to." Kuňkla do mé košile a já cítil jak se mi po hrudi kutálejí její horké slzy. Zatrnulo mi. Ona tu je se mnou z donucení napadlo mě. To co tu vidím není to co chci. Hašteření a naschvály byli u nás na denním pořádku a teď mám vedle sebe krotkou milou a poslušnou .. to je to co mi na tom vadí. Chci zpátky její svobodnou vůli. Její tvář byla hned vedle té mojí nemohl jsem odolat naposledy se jí dotknout, než nadejde den, kdy se vrátí do normálu nesmím se s ní setkat! S tímto rozhodnutím jsem se přiblížil k jejím rtům a lehce je políbil na rozloučenou. Co nejrychleji jsem se teleportoval do pekla a nechal jí tam stát….


PEKLO :

Přesně jak jsem si myslel. "Odneste prach zření zpátky do pokladnice." Přišli dva strážní pekelníci. "Dle rozkazu pane." Konečně odešli a pekelný trůn se otevřel a vládce mohl usednout a vymýšlet trest pro Darka.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Seznam nových eventů komplet info

MAZLÍČCI tabulka komplet info

Aktualizace a Hellevator novinka