Hledám tě

Dlouhou dobu nepíšu že ? Je teplo a venku plno práce do toho všechno možné. Beztak většina čtenářu někde na dovolené tak toho přes léto moc asi nepřibude z mého psaní. Jednou po sto letech napadla mě báseň jen krátce :) Pěkné prázdniny, dovolené.


Jsi můj nejlepší přítel,
už vím, co si mi chtěl,
než sis všechno rozmyslel,
a otevřeným oknem vyletěl.

Tápu o samotě, všude hledám tě.

Můj sen se na kousky rozletěl,
byly to kousky lesklé ze skel,
proto se sen tak moc třpytěl,
ale slepit zpátky nechtěl.

Hledám tě, miluji tě.

Křičím a volám, kam ses poděl,
všude je tolik světel,
co lákají tě, abys k zemi sletěl,
ale já si přeji, abys mi do náruče vletěl.


U tebe držím se, následuji tě.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Seznam nových eventů komplet info

MAZLÍČCI tabulka komplet info

Aktualizace a Hellevator novinka