Zachraň můj osud 35.díl

Zachraň můj osud 35.díl

"Tady dole." Roztáhla jsem křídla ještě víc a snášela se dolů. Po přistání si zkontrolovala křídla a pomalu je nechala zmizet. Bolela, ale posloužila dobré věci. "Musíme jít. Rychle." Popoháněl mě Darius. Proběhli jsme zatáčkou a uviděli malý domek obklopený hloučkem lidí. V rukou měli kameny a zrovna se jim podařilo rozbít okno.




Někdo ve vnitř vykřikl a pak nastalo ticho, které přerušil Darius. "Co to děláte?" Šla z něj hrůza. Oči potemněli a jeho plášť se rozlétl do stran, i když se nehnul ani lísteček. "Smůla na vás." Skoro zašeptal a lidi upustily zbytek kamenů a kousky cihel. Dali se na útěk. "Jako by jim to pomohlo. Stejně jako mohu někomu darovat štěstí mohu ho i vzít." Dořekl a rychlím krokem vešel do domu. "Zazo neudělali ti nic?" Vešla jsem za ním a uviděla na zemi ležet schoulenou dívku. Okolo bylo několik střepů z rozbitého okna a o kousek dál ležel kámen. Třásla se po celém těle. Vyzařoval z ní strach, ale přitom neskonalá dobrota. Její srdce a duše byli nejčistší jaké mohl anděl vidět, při narození dítěte. Tohle je důvod, proč jí hlídal zrovna Darius. Někdo jako ona bude vždycky v nebezpečí a chránit jí musí někdo tak zářivý jako je právě anděl se stříbrnými pírky místo bílých. Hlídá jí, i když křídla ztratil. Po tváři si cestu razila slza a za ní následovala další. Přiklekla jsem k dívce a vyndala střep a na ránu nechala stéct slzu. Rána se okamžitě zacelila.

"Děkuji Adro." Darius kontroloval každý její záhyb jestli nemá víc zranění.
"To nic nebylo. Někdo takový si to zaslouží." Přikývl a pomohl dívce na nohy. Pak rychle uklidil střepy z dosahu.
"Zazo tohle je moje kamarádka Adra. Potřebuje moji pomoc a pro dnešek střechu nad hlavou. Za námi jdou ještě dva co by si potřebovali odpočinout."
"Tvoji přátele jsou tady vítání na jak dlouho budou chtít. Moc toho nemůžu nabídnout." Ukázala na prosté vybavení domu.
"Stačí nám střecha nad hlavou. Dojdu pro ostatní." Vážně existuje i anděl na zemi. Pomyslela jsem si a došla pro Darka a Amora.

V pekle:

Tolik strážců nebe je okolo ní. Darius není překážkou, ale Adra s Amorem mi stojí v cestě. Kroky se rozlehly halou a vyrušili mě z přemýšlení. "Vládce Temnoty je to připravené." Poklonil se před pekelným trůnem.Zrovna teď se to hodí. "Zrušte sledování. Mám tam svého člověka." Propustil jsem poskoka a vstal z trůnu, který se uzavřel. Stále mohu využít toho, že mě poslouchá. Je můj věrný pes. Odhrnul jsem závěs a podíval se na podstavec. Pod poklopem slabě tlouklo Darkovo černé srdce. "Tvůj pán tě volá do služby." Začalo tlouct rychleji a rychleji, jako by se probralo ze spánku. "Úkol je jasný. Přiveď mi tu dívku. Chci jí živou." Tím, že ho Adra odvedla mi prokázala službu. Bude to lehčí, než jsem si myslel.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Seznam nových eventů komplet info

MAZLÍČCI tabulka komplet info

Aktualizace a Hellevator novinka