Škola pro chytráky 50.díl

Škola pro chytráky 50.díl

Brácha doslova zuřil. Já a Aki jsme uhnuli na stranu a jen tiše přihlíželi. "Chceš tak moc tuhle sílu? Tak se jí udav!"V rukou se mu tvořila ledová koule, která se obalila ohněm. Žár a mráz sálal do celé místnosti. "Hiro musíme co nejdál." Poslechl jsem Aki. Otec se stále neprobral. Pumy ho odtáhli, až k výtahu a Aki šla hned za nimi. "můžeš aktivovat štít?" Pohladila černou pumu po čumáku a já jen zíral. Ty umíš něco takového a já o tom doteď nevěděl? Puma ve mně ustoupila a nechala mi vládu nad tělem. Neproniknutelná a přitom průhledná vrstva se rozprostřela a odřízla nás do vakua. "Teď je to jen na Keiovi." Brácha byl dost nasranej a až se doví co je Aki zač, chci u toho být. "Aki ty jsi jedna z nich?" Hiro se vedle mě přeměnil a zvědavě si mě prohlížel. "Ano, ale Keiovi ani slovo."


"Kdy mu to řekneš? Brácha je opravdu natvrdlej. Vedle tebe se chová jako blbec." Aki se jemně usmála. "Je to můj blbec." Vážně ho má ráda. "Kdy mu to řekneš? Chci bejt u toho je ti to jasný." Vyplázla na mě jazyk. Ve chvíli jako je tahle se chová jako malá. Vlastně se k sobě dokonale hodí, tohle dělají oba. Z rozhovoru nás vytrhla ohlušující rána. Instinktivně jsem přitáhl Aki a otce za sebe, abych je ochránil. Štít to bez problémů ustál. Dým s větrem se dostal, až k nám. Zastavil se o nepropustnou stěnu. "V pořádku?" Místo, aby si dala pozor se snažila něco rozpoznat v obrysech kouře, který postupně ustupoval. Něco se k nám blížilo. Kus nábytku se roztříštil o štít. "Aki. Kei to zvládne." Chytil jsem jí za ruku. Chvěla se strachem. Bála se o něj víc, než o sebe. Byli slyšet další rány jak spolu bojovali. "Musíme zkusit otevřít výtah. Je to jediná cesta ven." Aki přikývla a popošla k zaseklému výtahu. "Zkoušela jsem všechno možné, ale neotevřel se. Někdo nahoře ho musí ovládat." Aki uvažovala rozumě, ale nenapadalo mě, jak se dostat do ovládací místnosti ani kde by mohla být. Musí tu někde být jiný východ. "Aki podívej." Ukázal jsem na strop, kde byla větrací šachta. "Tudy neprolezeme, ale puma by mohla." Jak to myslí. "Jak to myslíš. Vždyť je stejně velká jako já, když se proměním."

"To jo, ale špionážní je malá. Měl by ses od ní učit. Určitě ji poroučíš, ale neposloucháš. Ještě hodně toho nevíš, i když vás váže krev si ještě tak nerozumíte. Není tvůj nepřítel, ale spojenec." Tahle holka se nezdá. Promiň pumo budeme spolu víc mluvit. Cítil jsem najednou takové porozumění a klid. "No tak polez maličká." Vedle mě se zhmotnila maličká puma. Vypadala jako koťátko, jen ty zoubky víc vyčnívaly. "Vrrr vrrr." Aki jí pohladila, až zavrněla. "Víš co máš dělat." Otevřel jsem dvířka do větrací šachty a Aki jí tam dala. "Hiro myslíš, že se mu nic nestalo?" Podíval jsem se za štít, kde se prášilo a něco zahlédnout nebylo ani možné. "Kvůli tobě udělá cokoliv." Cítím Keie a jeho sílu, ale nevím která je která. Jedna slábne a druhá naopak síly. Pěvně věřím, že ta větší je bráchy. Z úvah mě probralo šramocení ve větrací šachtě. "Hiro vrací se." Najednou utichlo. Čekal jsem, že mi skočí do náruče, ale nic takového se nestalo. Pomohl jsem Aki vyzvednout k šachtě a zašátrala uvnitř rukou. "Mám jí. Dej mě dolů." Aki došlápla na zem. Vyndala malou pumu. Byla celá potrhaná a na boku měla střelnou ránu. "Černá pumo zjisti co se tam stalo." Okamžitě se chopila mého vědomí a napojila se na malého špeha. V mysli mi létali obrázky chodeb a ostrahy. Nakonec i místnost s pozorovacím systémem. "Aki vím kde je háček a za tohle je potrestám sám." Hiro pohladil umírající malou pumu a začal se znovu proměňovat. Tentokrát byl mnohem větší, než předtím. Bylo poznat, že teď to bylo úplně jiné, než kdy dřív. Spolupráce duší uvězněných v jednom těle. Hiro zavrčel a tlapou rozřízl povrch dveří výtahu. Odolaly první náraz, ale ten druhý je rozpáral skrz. Vlezl dovnitř a postavil se na zadní nohy. Předními tlapami zvedl víko na vrchu výtahu. Zasekl drápy a šplhal nahoru. Nad kabinou byli lana po kterých začal šplhat. Do té doby jsem na něj viděla, až vylezl nahoru a zmizel. Ozval se řev a dusot. Nevěděla jsem co se děje s Keiem ani s Hirem. Musím čekat. Tohle je úplně jiný boj, kde nejsem potřeba.

Hiro:
"Roztrhám vás na kusy." Cedil skrz tesáky a hodil před ně malou pumu. Zjevil se před nimi přízrak bíle pumy. Kombinace všech živlů, které jsem ovládal a rychlost jim nedali šanci. V tomhle okamžiku mě neopustil zdravý rozum. Zničit zařízení by byla chyba. Musím odtamtud dostat Aki, otce a Keie. Čím větší jsem byl, tím neohrabanější. Podařilo se mi při útoku rozbít jen několik obrazovek. Na jedné z nich, než se rozbila byl Kei a ta vlčí stvůra.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Seznam nových eventů komplet info

MAZLÍČCI tabulka komplet info

Aktualizace a Hellevator novinka