Mimozem

Dobré odpoledne. V posledních dnech máme doma víc práce, takže jsem nestihla nic moc napsat. Dnes jsem dokončila tyto řádky co mě napadly, snad se budou líbit. Právě začínám psát díl k povídce Zachraň můj osud, ráda bych jí brzo dokončila, proto nic jiného momentálně vycházet nebude. Pokud stihnu dopsat ještě ho i přidám, ale nic neslibuji.



Mimozem

Jsem jeden z tisíce,
co přiletěl z měsíce,
zjistit zvláštní vibrace,
proč za to může rotace.

Slunce zapadá za obrazce,
zima vkrádá se mi za límce,
bez slov, bereš mě za ruce,
naše kroky znějí z ulice.

Poznávám v tobě spojence,
moje srdce tluče divoce,
upečeš mi lívance,
však na tebe se těším nejvíce.

Když odcházím, je mi smutno velice,
vracím se doprostřed měsíce.

S první hvězdou vracím se zpět,
na zemi uběhlo přemnoho let,
u hrobu skončil mi svět,
pokládám rozkvetlí květ.

Vzdávám se hvězd i třpytu měsíce,
toužím být s tebou nejvíce.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Seznam nových eventů komplet info

MAZLÍČCI tabulka komplet info

Aktualizace a Hellevator novinka