Zachraň můj osud 59. díl

Předposlední dílek :)

Zachraň můj osud 59.díl

Dark se stal králem pekla, ale zatím o tom nikdo neměl ani sebemenší tušení. Celou skupinku vedl Darius. Co se mu točí v hlavě. O čem přemýšlí a kam je vede?



"Vidíš. Jsme zase tady. Já ti to říkal, že se vracíme Adro." Dark držel Adru za ruku a pomáhal jí do klikatých schodů. Tentokrát se Darius vydal přímo do nebe. Brána byla otevřená a na dohled nebyl žádný strážce co by nám bránil ve vstupu. "Dariusi." Snažil se ho zastavit Amor předtím, než provede nějakou blbost. Nic na něj nezabralo. Chtěli jsme zastavit, ale něco nám napovídalo, že půjde i bez nás. Někdo na něj musí dávat pozor. Neohlížel se, jestli ho následujeme. Prostě si šel dál. Jeho plášť vlál v lehkém větříku a chránil svého pána.

Zastavil se, až před božským trůnem. Amor ho vzal za ruku a chtěl ho odtáhnout pryč. Mě a Adře to bylo jedno. Co horšího by ještě mohl udělat? Setřásl ze sebe Amora a udělal krok k trůnu. "Vezmu si co mi patří." Spustil se mechanismus podobný tomu pekelnému, ale tady z nebes svítilo světlo místo ohně. Prošel první bariérou do druhé. Jen mocnější se mohli dostat tak blízko k pánu nebes. Většinou to byla právě Adra, kdo mohl stát na takovém místě a pár dalších vyvolených. Zřejmě byl jedním z nich. Adra zalapala po dechu, když se otevřel třetí a poslední portál. Oslňující paprsky nám nedovolily nahlédnout co se děje uvnitř. Byl to nesnesitelný pohled, kdy nás to donutilo odvrátit se na opačnou stranu.

Prošel jsem tak snadno. Plášť mě chránil před náporem paprsků a světla. Druhý portál se uzavřel a já cítil tu moc, která se mi vlévala do žil. Právě proto jsem byl vyhoštěn z nebe. Stejně jako Dark i mě drželi zkrátka, aby se nemohl vyměnit vládce. Paprsky pohasínaly. Má nově získaná křídla probleskovala a na jejich koncích se objevily čisté diamantové slzičky. Znak, který měl dokázat pravost následníka. "Nový vládce nebes." Houknul Dark a usmíval se na mě. "Ty dva co si hrají o tom nemají ani páru, že jo?" Darius přikývl a sešel zpátky k nám. "Musíme si vzít to, co nám patří." Asi si mysleli, že tohle je konec. Vlastně je to nový začátek. "Amore vrátím ti duchnu a společně s Darkem nastolíme novou rovnováhu."

"Jak to chceš udělat? Duchna možná ani neexistuje." Povzdychl si Amor a svěsil ramena. Ten jeho bojovný duch jako by se někam vypařil. Vzdal se tak snadno? Nevěřím. Láska je přece silnější, než nějaká moc. "Máš ji opravdu rád?" Jediná myšlenka na Duchnu ho celého proměnila. Šípy byli najednou rudější a luk potemněl saténovou červení, která by se skoro dala zaměnit za černou. "Mám." My to viděli na vlastní oči. Láska má tisíc podob a ta jeho je Duchna.
"Co se tu děje?" Hřímal pán Nebes a chtěl projít portály. Nevpustil ho ani ten první. "Zatím co vy si hrajete my si vzali co nám patří." Starý vládce ustoupil pochopil, že s tím nic nenadělá. Darius si to vychutnával. Hned na to dorazil pán Pekla. Došlo mu co se muselo stát. "Spálím vás na popel!" Rychle jsem otevřel křídla. Dark, aniž by to tušil rozevřel černá křidla a obratně je využil na ochranu společně se mnou. "Jak se opovažuješ?" Hřímal Dark, až se to rozléhalo po celém nebi a peklu. Anděle se seběhli podívat. Několik démonů a pekelníku se taky přišlo podívat, když uviděli černá křídla sklonili se k zemi. "Mě se máte klanět!"

"Proč by to dělali? Tvoje vláda je u konce. Nyní budeš strážcem archivu jako tomu bylo vždy při změně pána pekla, ale ještě předtím my vydáš Duchnu a Zazu." Během chvíle se z něj stával starý čert. Teprve teď bylo vidět jeho pravé stáří. S mocí odešlo i věčné mládí. "Che che cheche. To si myslíte, že se tak snadno vzdám? Rovnováha je na mé straně. Po dlouhé době jsem vyhrál a teď to všem spočítám!" Jediné co nás děsilo byl jeho smích. "To bych chtěl vidět." Přidal se do hovoru Darius. Jeho křídla zářila, až přivolal strážce vah. Poklonil se Darkovi a Dariusovi. "Děkuji za záchranu od teď budu vážit spravedlivě jako tomu bylo dřív. Nebe, peklo ani zem nemohou rozhodovat, jen já zhodnotím pravou míru a vyvážím spravedlnost." Chtěl znovu zmizet. "Počkej. Chci, aby si zůstal mezi námi. Všem na očích, aby tě nikdo nemohl uvěznit. Zákony nebe a pekla se tímto dnem mění. Anděl a pekelník i jejich děti mohou sdílet peklo i nebe. Jsi z části jeden z nás. Patříš sem." Opět se poklonil a na jeho ramenou se objevili váhy se zlatými rytinami a písmem. "Přijímám." Konečně nebudu sám pomyslel si a vrátil se ke staré kovárně.

"Já vám ještě ukážu!" Starý vládce se vypařil. Hledali jsme všude, ale nebyla po něm ani stopa. Dali jsme prohledat celé peklo. Duchnu ani Zazu se nepodařilo najít. Amor chodil jako tělo bez duše a dokonce i já si připadal vyčerpaný. Našel jsem svoji polovinu, abych jí nakonec znovu ztratil. Našli jsme se dvakrát najdu jí i potřetí. "Amore připrav se na cestu!" Tentokrát je najdeme!

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Seznam nových eventů komplet info

MAZLÍČCI tabulka komplet info

Aktualizace a Hellevator novinka