Přehrabuju se v nastavení :D

AKTUALIZACE ČLÁNKU  25.7.2020   :
Dobré odpoledne momentálně jsem to snad trochu utřídila a budu se snažit co nejdříve něco přidat. Pokud by mi chtěl někdo pomoci s nastavením byla bych moc ráda. Po importování složek ze starého blogu je to trochu horší, než kdybych tu nic neměla a dávala od znova. Ještě je možné, že to sem dám vše ručně, protože toto uskupení se mi stálé nezamlouvá. Povídky nejsou vidět, až po rozkliknutí a to mě příjde trochu zbytečné no sama uvidím jak na to bude čas. Dnes jsme malovaly  a penetrovaly kuchyň. Je to příprava před  kachličkama. Prakticky mě to vyčerpalo minimálně do zítra. 

Pokud by někdo potřeboval najdete mě zde na fb klidně i kvůli nastavení blogu byla bych ráda.
Brzo bych měla mít čas se tady na blogu zastavit a popřemýšlet co bude nejlepší udělat. Přenést,  přetřídit a podobně. Trochu jsem se zaměřila na sekci shakes a fidget a v tomto rozřazení by bylo lepší vložit jí znovu tentokrát asi už bez albumu. Přeci jen máme ve hře grál a ten vás upozorňuje, kterou věc nemáte. 

Též bych ráda upozornila na stránku k doramám. Akihabara, již nefunguje tak jsme se přesunuly tam. Jsou vítání jak překladatelé tak ty co doramu sledují. Odkaz mám na postranní liště. 




Komentáře

Okomentovat

Děkuji za komentář :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Seznam nových eventů komplet info

MAZLÍČCI tabulka komplet info

Aktualizace a Hellevator novinka