Bez cíle

Je to dost dlouho, kdy jsem se pokusila něco složit. Myslím, že tohle se mi fakt nepovedlo, ale už je to napsaný, tak aby jste viděli jak to dopadá, když se mi nedaří nic psát. 

 

 Bez cíle

Srdce tluče, ale rozum se ptá a tápe.

Proč ho vlastně chráním?

Slza na zem pomalu kape,

svým citům se bráním.

 

Stal se z něj můj ochránce,

pořád o tom moc nevím,

i když má hlavu v oprátce,

před ním se jako zázrak zjevím.

 

Známe se tak krátce,

a přece mu věřím víc, než jiným,

možná je to zrádce,

ale já ho změním.

 

Beru sebou svého prince,

je to tím zjištěním?

Jsem jen já v té lásce?

Chvěju se vzrušením.

 

Čím víc se sbližujeme,

tím víc tě chce mé srdce znát,

věřil jsem ti tolikrát,

nech mě potají milovat.

Komentáře

Okomentovat

Děkuji za komentář :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Seznam nových eventů komplet info

MAZLÍČCI tabulka komplet info

Aktualizace a Hellevator novinka