Výpadky sfka, cz fórum...

 

Ahojte lidi. Sice se neděje nic moc velkého, ale měli by jste vědět co se v sfku právě řeší.

Hra přešla na nějaký nový Backend, Zatím se jedná o servery s2.sk, s5.cz, s10.cz,

S11.cz, s13.cz, s14.cz, s16.cz. 

Samozřejmě to celé blbne. Já hraji z těchto serverů na s11 a je to hotová katastrofa. Sice si píšu s podporou a snažím se nahlásit všechny chyby, ale stejně dokud to neopraví nebude to moc dobře fungovat. Pokud máte někdo problém s hrou na těchto serverech, tak se nedivte, protože to blbne všem. Někdo se ještě ani nedostal do hry. Nešli hlásit útoky. On nešel ani servr :D Takže co vlastně fungovalo, že. Jinak se samozřejmě časem dočkáme opravy je to prý jejich priorita to co nejdříve dodělat. Nechápu proč to nahrávali v takhle šíleně pomalé a vypadávající podobě. Každopádně se to snad brzo srovná, takže cokoliv vám na těchto serverech nejde nahlaste na podporu, ať na tom můžou makat. Mě předně štve ta pomalost ostatní sfka mi frčí a tu prdlačky. Nakonec to zřejmě v následujících měsících předělají všude. Jinak by jsme měli dostat komenzaci, až bude servr komplet opraven. Uvidíme no. 

Další takové téma je české fórum. Právě jsem se dozvěděla, že ho úplně odpískali a nové jak slibovali, již nebude. Musíme se tedy spokojit s tou hrůzou co je na německém fóru a mezinárodním. Štve to i mě chodila jsem tam občas kecat, pomáhat, odpovídat na dotazy hráču pokud jsem věděla, že to nemusí řešit podpora a samozřejmě rejpala do vedení fóra :D To byli časy bohužel, už je to minulost. Psali mi, že možná dostanou povolení dát to na diskord a nebo udělat web, pokud tedy získají plné informace ze sekce faq, kde bylo ve zkratce prakticky to co mám já tady na blogu, jen trochu vymakanější levelování a vysvětlení co je co. Já to vždy sepisuju jako návod pro blbce :D aby to pochopili i mladý hráči, kteří se rozhodli hru zkusit a není to pro nikoho pak složité pochopit.    

Také jsem se ptala na tajný sklad na suroviny v pevnosti. Žádné změny ani přemístění se nedočkáme. No co se dá dělat.

Pokud by jste chtěli s něčím poradit stačí se ozvat. Myslím, že to tady mám docela aktuální a nedělá problém se orientovat v rozcestníku sfka.

Povídku mám rozepsanou, takže snad do konce týdne bude hotový díl z Iriánu. Venku je hezky, tak samozřejmě je víc práce na zahradě a zahrádce. Je možné, že občas díl přes léto nebude. Dle času a nálady. Nově pracuju i na nové povídce. Pěkný večer přeji. 

 

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Seznam nových eventů komplet info

MAZLÍČCI tabulka komplet info

Aktualizace a Hellevator novinka