Dráčci

 Je tomu řada let co jsem čmárala tužkou a při přechodu na tento blog se obrázky nepřenesly, takže jsem je vyhrabala na půdě ze skříně :D jsou jenom focené, už jsem to neskenovala. Ono stejně tiskárna stagnuje :D takže  je to zbytečné. Asi to tedy bude v horší kvalitě. 

Pokud se ptáte na povídku, tak ta momentálně není. Máme hodně práce venku na zahradě. Budu se snažit něco přidat v týdnu a občas se tu ukáže ještě pár větších draků nejen mláďata a pak pár neurčitých obrázku. Nevím zda budu v budoucnu ještě něco kreslit, ale o ty staré se podělím. Je to stejně jen čmárání, které mi nikdy nešlo. Mám rozpracovaný první díl nové povídky a možná k tomu složím i nějakou tu básnickou větu. To je zatím vše. 







Komentáře

Okomentovat

Děkuji za komentář :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Seznam nových eventů komplet info

MAZLÍČCI tabulka komplet info

Aktualizace a Hellevator novinka