Můj Boss (Je ledovec) 33.díl

Isabela:

„Je to katastrofa v sexy krátké sukni. Měla jsem jí při pohovoru hodit přes palubu.“ Mrmlala si Diana sama pro sebe, když vypila další skleničku na ex. „Nechci přivolávat něco zlého, ale podle toho co vím se jí vždycky podaří získat co chce. Ještě se nestalo, že by Sylvii nějaký chlap nepodlehl. Na druhou stranu je dokázala i odpálkovat a to takovým způsobem, že dali výpověď.“ Přilila Lila olej do ohně a Diana přikývla a znovu  se napila.

„To máš pravdu. Co jsem toho na jejím oddělení musela vyměnit. Prakticky se z toho stal babinec a ona všechny komandovala. To oddělení maká jako dobře promazaný kolečka, protože ženské na ní žárlí a o to víc se snaží Sylvii trumfnout v práci. Jinde totiž nemaj šanci. To mi připomnělo, že mi Patrik nechce dát její novou smlouvu. Proč to dělá? To si myslí, že bych ji spálila? No vlastně jo.“ Diana si nalila dalšího panáka a kopla ho do sebe. V té chvíli mě něco napadlo. „Mám nápad, ale musel by s tím souhlasit Richard.“ Lila se zamračila, „Toho tvého chlapa ani nevzpomínej. Je to chodící playboy.“ Jen to Lila dořekla zasvítilo jí v očích. „Ty myslíš nechat ho, aby jí trochu zabavil a Diana mohla svádět Dana?“ Přikývnu a podívám se na Dianu, která sama vypila půl lahve a začínala blbnout. „Teď to teprve rozjedeme. Já mu dám tahat se s jinou ženskou.“ Diana skočila na pódium a začala tancovat do rytmu hudby, kdy odhalila svou vlnící se postavu. Chlapy v baru začali tleskat a pobízet jí, aby si něco sundala. Diana odhodila svetřík. Odkryla, tak výhled na své přednosti a holá ramena. „Tomu říkám ženská.“ Zařval jeden a ostatní se přidali. Chlapy se začali předhánět a kupovat jí drinky.

Diana slezla dolů a jednomu muži si sedla do klína. „Jsem hezká?“ Dožadoval se odpovědi s podnapilým a roztomilým kukučem. „Kotě jsi bomba. Chceš mě? Co takhle najít si trochu soukromí?“ Snažil se Dianu ohmatávat. Lila to nevydržela a vstala. „Diano. Měli by jsme jít.“ Chlap se zazubil. „Kamarádka? Taky jsi pěkný kotě. Dneska mám štěstí. Co takhle nějaký drinky dámy?“ Začínalo to být dost nebezpečné, když se v pravou chvíli ukázal Richard. „Pánové je mi líto, ale všechny patří mě.“ Trochu se to uklidnilo a my mohli z toho baru uniknout, i když několik chlapů vstalo a nesouhlasně začalo bučet jako stádo volů. „Kde si byl? Skoro nás zadupali.“ Richard podpíral Dianu, aby nespadla. „Měl jsem práci s ....“ Nedořekl, když si všimnul Lili, která šla za námi. „Proč jsi mi neřekla, že je tu taky? Ta tvoje krátká zpráva byla dost strohá.“ Dožadoval se Richard pozornosti, když se od nás Lila odpojila.  

„Já půjdu. Musíme se sejít někde jinde nebo se nám nepodaří vymyslet žádný plát. Podívej se jak dopadla.“ Ukázala na Dianu a sama šla trochu nakřivo. „Příště jdu s váma.“ Hlásil se Richard dobrovolně,, i když ho nikdo nezval a naparoval se jako páv se zavěšenou Dianou, která se po něm začínala plazit. „Daníku to lechtá. Já chci pusinku. Jednu…. Tákhleeee malinkou.“ Vypadala dost na dně a to jsem si myslela, že to bere docela bojovně. „Nemůžeš mít rád někoho jinýho, protože seš můj. Víš to?“ Lila zmizela v jedné z uliček a my pokračovali k autu.

„Stůj. Vezmu ji. Nebo se ti něco stane. Diano jdeme.“ Podívala se na mě. „Isabelko. Danik je na mě zlej.“ Stěžovala si a nechala se dál podpírat. „Mě by nevadilo, kdyby mi dala pusu.“ Ozval se Richard a odemknul auto. „Takže Lila ti je najednou ukradená? Asi je lepší, že nechce, abych ti dala číslo.“ Podotknu a dívám se, jak Richard najednou udělal obrat. „To si děláš prdel? Ještě žádná mi neřekla ne!“ Jeho ego dostalo přímí zásah a já věděla, že to nezůstane bez následků. „Nediv se ona má na rozdíl od ostatních rozum, který umí používat. Přesněji říkala, že tě nechce ani vidět. Proč myslíš, že najednou odešla a to jsme měli původně v plánu přespat u Diany.“ Trocha lží Richarda nezabije, ale to jsem ještě nevěděla co to s ním udělá. Byl úplně mimo sebe. Za celou cestu k Dianě domů nepromluvil. Na kecala a vychloubače první třídy, bych tipovala, že utrpěl šok. On pán tvorstva a vůdce žen najednou nemohl vyhrát.  Nějak jsem tušila, že by Lila mohla být ta prává. Třeba se kvůli ní opravdu změní a přestane si pohrávat se ženskýma. Připomnělo mi to ty chlapy v baru. Pokud bych to nebyla já a moje kamarádky, tak Richard by byl mezi nima a ještě se nás snažil svést. Uvědomil si to? Z přemýšlení mě vytrhnul jeho strohý hlas. „Jsme na místě.“ Zastavil a já šla s Dianou nahoru, zatím co Richard odjel domů s hlavou v oblacích.

„Ještě pár schodů a jsme tam. Pak si pěkně lehneš a já tě pohlídám.“ Mluvila jsem na Dianu, která skoro spala a nevnímala ani, kde je. Byla na tom opravdu špatně. Pořád drmolila Danovo jméno, aniž by si to uvědomila. Konečně se mi podařilo, aby usnula a neházela sebou. Byli 4 hodiny ráno a já věděla, že už neusnu. Podívala jsem se v kuchyni do ledničky a nakonec dala vařit na polévku. Diana to bude potřebovat, až se probere. Vlastně Lila je jediná, kdo jde dnes do práce. Mě dal volno Patrik, aniž bych o to stála a Dianu jsem omluvila u Lili, která jí to zařídila. Stejně to bude nakonec Diana, kdo si ten volný den odškrtne. Zatím co spala jsem brouzdala na internetu a v jednu chvíli jsem vylítla od stolu, až shodím židli. Ta rána Dianu probrala. Přišla hrabající se rukou v rozčepýřených vlasech. „Myslím, že máš okno.“ Dala si prst na pusu. „Psss nemusíš, tak křičet. Stalo se něco?“

 

V kanceláři:

„Patriku! Kde je Diana? V kanceláři není.“ Dan měl blbou náladu to jsem poznal hned, jak vrazil do dveří. „Děje se něco? Sylvie jí to donese v pondělí. Dnes má volno.“ Danovi se podlily oči krví, když přede mě hodil mobil s videem. „Podívej se sám.“ Pustím si záznam pod názvem žhavá kočka, který někdo přidal včera v noci a zírám na Dianu na pódiu a hromadu slintajících chlapů co jí pobízejí, aby pokračovala. Nakonec si jednomu sedla na klín a šeptala mu něco do ucha. V ten okamžik video skončilo. Podívám se na Dana, v kterém se vařila krev. „Já nevím co dělat Patriku.“ Pevně stisknul pěsti, když se do kanceláře přiřítila Sylvie s pugetem rudých růží. „Tohle přišlo Dianě. Mám jí to nechat poslat domů, když má volno?“ Dan jí květiny vytrhnul z ruky. „Postarám se o to. Stejně musím s Dianou mluvit.“

„A vejde se vám to? Na chodbě jsou další.“ Promluvila Sylvie a to neměla dělat. Tohle bylo i na Dana moc. „Všechny je vyhoďte!“ Hodil kytku do koše a nasraně odkráčel do své kanceláře..           

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Seznam nových eventů komplet info

MAZLÍČCI tabulka komplet info

Aktualizace a Hellevator novinka